Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämässä menee hyvin pitkiä aikoja kerrallaan, onko odotettavissa mahalasku jossain vaiheessa?

Vierailija
01.01.2008 |

Jotenkin ajattelen, koska elämäni on mennyt jo vuosia niin hyvin ja " suunnitelmien mukaan" , niin jotain pahaa täytyy jossain vaiheessa tapahtua ja kaikki leviää käsiin.

Uskotko, että ihmiselle on määrätty niiden hyvien aikojen lisäksi myös pahoja, vai voiko joku onnellinen porskutella läpi elämän vain onnen ja ilon hetkiä kokien?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosi ollut yhtä ihanuutta ja hyvää aikaa, mutta uskon että kohta tipahdetaan.. Toivon tietysti että näin ei tapahtuisi, mutta varaudun silti pahimpaan!

Vierailija
2/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. itse olen tähän reilu kolmenkympin ikään kokenut enemmän suuria suruja ja murheita, kuin kukaan tuntemani iäkkäämpi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pysty nauttimaan tästä hetkestä.

Mulla on mennyt hyvin jo viimeiset 18 vuotta. No, välillä on ollut vaikeaa työnsaannissa, mutta kokonaisuudessa hyvin on mennyt. Totta kai pelottaa, milloin minäni saan osani kärsimyksistä... Mutta millaista elämäni olisi ollut, jos olisin 18 vuotta sitä vain odottanut?

Vierailija
4/4 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ottaa vastoinkäymiset haasteena, toinen elämän loppuna. Työpaikan menetys voi olla uusi mahdollisuus, avioero voi olla uuden elämän alku, vakava sairastuminen voi avata silmät huomaamaan mikä elämässä on todella tärkeää.

Vaikka tuskin kukaan osaa " iloita" vastoinkäymisistä kun ne kohdalle tulee, mutta vähän myöhemmin ehkä kyllä.

Sanoisin siis näin, että kaikille niitä vastoinkäymisiä tulee - ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän - mutta itsestä riippuu kuinka raskaita ne ovat.

terveisin rankasta avioliitosta selvinnyt yksinhuoltajaäiti, jonka elämä ollut varsin vaiheikasta - ja silti niin ihanaa