Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa tätä avioliittoa

Vierailija
01.01.2008 |

Neljä vuotta ilman seksiä, läheisyys puuttuu. Miehen mielestä kaikki ok.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kenelläkään ois kokemuksia miten tällaisesta lähes seksittömästä suhteesta saisi oikeasti toimivan? Vai onko niin ettei muutosta ole ikinä luvassa?

t. epätoivoinen

Vierailija
2/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen mielestä kaikki ok. Miehelläs on toinen nainen ja sen päässä viiraa jos neljä vuotta ilman seksiä ja väittää että kaikki ok. HERÄÄ PAHVI!

Liekö tämä edes totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sanot miehellesi, että olet loukkaantunut, surullinen ja kärsit ja miehesi mielestä kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Kyllä aviopuolisoiden tulee reagoida toistensa tunteisiin. Siis onko miehesi mielestä ok, että et ole onnellinen? Jos hän on niin piittaamaton, sinulle ei jää paljon valinnan varaa. Koittakaa puhua!

Vierailija
4/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan oltu yli 10 v yhdessä ja viimeisen 4 vuoden aikana muutaman kerran harrastettu seksiä. Rauhaisaa rinnakkain eloa, minä välillä kypsyn, mies haluaa jatkaa.

Vierailija
5/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä normi terve mies haluaa joskus seksiä

Vierailija
6/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hänenkin mielestään hyvin siinä määrin että hän on onnellinen. 11v yhdessä ja tätä on jatkunut jo 10v. välillä 2-3 kertaa vuodessa joskus saattaa innostua jopa kerran kuussa. Viimeisintä lasta kun " tehtiin" niin pari kolme kertaa viikossa. Mutta kyllä taas edellisestä kerrasta jo yli 3kk. Välillä on itsellä kyllä mieli aika maassa mutta ei kuulemma millään tapaa johdu minusta vaan hänen ei vain tee mieli. Tosi hankala tilanne. Oon yrittäny puhua josko menis lääkäriin mutta tuntuu olevan vaikeaa myöntää kenellekään haluttomuuttansa kun aina ja joka paikassa toitotetaan että miehet ajattelee vain seksiä jne. Kuten nyt tässäkin ketjussa. Taitaa kuitenkin olla suht yleinen vaiettu ongelma. Enpä itsekään kehtaa kenellekään kertoa tilannettamme.

Vierailija
7/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten seksiä riittää ihan tarpeeksi, mutta suudella ei saa koskaan, viimeksi noin puoli vuotta sitten kuiva pikapusu, kun mies lähti työmatkalle. Olen yrittänyt miehen nukkuessakin päästä salaa yllättämään, mutta aina vaistoaa aikeeni ja ehtii väistää. Mikä avuksi? Itse kaipaan suutelemista suunnattomasti. Yhdessä on oltu liki 10 vuotta, alkuaikoina tätä ongelmaa ei ollut, vaikkei mies niitä kaikkein innokkaimpia suutelijoita ole koskaan ollut.

Vierailija
8/16 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on todella limainen sylki, se jotenkin tuntuu melko inhottavalta joten mielummin vaan pusuja (tai suudelmia muualle kun suulle.)

Vierailija
9/16 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisestä yhdynnästä on 1,5v. Mies ei ymmärrä eikä osaa.

Vierailija
10/16 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengityksesi haisee? Siis hampaista johtuen tai nielun propuista johtuen. Tämä kannattaa tarkistuttaa.

Vierailija
11/16 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on mielestään " maailman kuningas" ja minä jotain aivan muuta. Tänäänkin sanoi että minun pitäisi hankkia silikonit noitten patalappujen tilalle ja paljon paljon muuta. Onneksi mies on nyt lähdössä pitkälle työ matkalle ja voi olla, etten päästäkään häntä enää takaisin luoksemme.

Mieheni puhui myös puoli tuntemattomille vieraillemme (Uuden Vuoden juhlat kotonamme), miten epäilee minulla olevan pano kavereita kotonamme heti kun hän lähtee työ matkallensa. Minusta tuo on todella törkeää! Varsinkaan kun en ole miestäni pettänyt, hän sen sijaan on pettänyt minua ainakin kerran.

Mieheni on myös puhunut kavereilleen minusta kaikkea paikkaansa pitämätöntä. Esimerkiksi oli haukkunut työ kaverilleen kuinka minä olen lihonut ja olen nykyään yököttävän lihava (olen alle normaalin painon/pituus indeksin). Asia paljastui minulle, kun tuo kyseinen kaveri poikkesi meillä ja totesi minut nähdessään " Mitä sä oikein puhuit, eihän toi sinun vaimosi ole yhtään lihava!" .

Vierailija
12/16 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä harrastaa seksiä erään upean miehen kanssa mutta en ole sitä tehnyt, eikä miehenikään ole pettänyt minua. Meillä toimii kaikki muu tosi hyvin myös talous ok, eikä riidellä, mutta seksiä ei harrasteta ei vaan kiinnosta hänen kanssaan.

Vierailija
13/16 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua voisi vähempää kiinnostaa; ei oman eikä vieraan miehen kanssa. Yhdessä 15v, kolme lasta; nuorin 1,5v. Muuten meillä on kivaa ja hyvä olla yhdessä, mutta haluja ei ole minulla. Miehellä olis kyllä, ja seksiä harrastetaan lähinnä hänen aloitteestaan kerran pari kuussa. Minäkin teen toisinaan aloitteen, vaikka ei itseä huvittaiskaan, mutta kun tiedän miehen haluavan. No on se sitten oikein mukavaa, kun vaan pääsee vauhtiin..

Vierailija
14/16 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan meitä näköjään monia : ) ihanaa en ole yksin tämän asian kanssa. Meillä täydellinen suhde, mutta seksi on oikeastaan aina ollut hiukkasen pakkopullaa ja vielä molemmille. Nyt yhdessä oltu 8v ja seksiä pari kolme kertaa vuodessa.

olisi kiva kuulla että onko jollain parantunut tällainen liitto? ei minulle se seksi ole suhteen perusta, muttei tämäkään normaalia ole

Minulla taitaa olla korvien välissä kyllä jotain koska ei vaan kiinnosta ja mielummin nukun : /

Vierailija
15/16 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappi homoja, jotka sukunsa mieliksi elää avioliiton ja perheen kulississa? Jotenkin minust aon käsittämätöntä, että terve heteromies ei haluasi seksiä kun joku 4 kertaa vuodessa? tai jopa harvemmin..

Tai sitten on paha testosteroiiinin puute. kannattaisi hakeutua urogolokin vastaano otolle ja pyytää mieshormooni lisää...

Tai sitten vaihtaa se vaimo mieheen ja tulla sieltä kaapista ulos....

Vierailija
16/16 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kuitenkin aluksi niin turvalliselta rikkinäisen nuoruuden jälkeen, ettei asia haitannut.

Pikkuhiljaa en pystynyt edes katsomaan miestäni ja samassa sängyssä nukkuminen ahdisti jo pelkkänä ajatuksena. Hetken ajattelin jatkaa lasten takia ja hankkia vaikka jonkun irtosuhteen, mutta ei minusta siihen ollut.

Eron jälkeen muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen mieheni ja eipä ole tarvinnut haluja haeskella. Nyt on viisi yhteistä vuotta takana ja tuntuu aina vaan paremmalta. Nykyisen mieheni kanssa meillä on ihan oikea suhde, kun taas edellinen tuntui lähinnä tylsältä kaveruudelta.

Omalla kohdallani haluttomuus johtui siis väärästä kumppanista, eikä sellaisessa liitossa ollut kummankaan hyvä olla. Ex-mieskin on varmasti samaa mieltä nykyään, vaikka silloin olisi halunnut jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi