Vitsi että on kuntosaleilu+jumpat kalliita!
Ajattelin alkaa liikkumaan kunnolla, mutta ei mulla ole varaa laittaa 85e kuussa mihinkään liikuntaan. Järskyä. Ja sit täällä päin on kaikki paikat aikamoisia näyttäytymispaikkoja, no like.
Kommentit (6)
esim. jättäis kuntiksen pois ja menis ei-ehkä-niin-hyviin jumppiin 60e/kausi, mut haluun käydä myös puntilla. Lenkille en mene, kävelystä ei hyötyä ja juokse en (juoksin aikoinaan ihan liikaa). Tulis edes lunta kunnolla niin pääsis hiihtämään. ap
Äiti kehui sitä laitetta, joten minä reisivammaisena aloitan treenit!
Tsekkaappa nyt paikkakuntasi tarjonta ihan kunnossa. Samalla pääset ehkä ilmaiseksi testaamaan ;-)
Itse maksan alle 40e/kk ja se kattaa kuntosalin lisäksi kaikki LesMills jumpat yms.
muutoin ei tuu mitään tehtyä. Mul on hyvä kunto, suht timmi olen, ja arkiliikunta on ainoa, mitä teen. Kävelen töihin, käydään uimassa, baarissa tanssitaan kolme tuntia korkeella sykkeellä yms. Olisin vaan varmaan " parempi ihminen" jos sais vähän endorfiinia..
just oon tunnin pyörinyt netissä surffailemassa. Oon ehkä liian nirso kun haluan muutakin kuin spinningiä..
käytä rahaa itseeni, mielestäni ok. Ja ei se ihan hukkaankaan mene kun kuntoiluun käyttää.