Poistatteko tampoonin pissalla käydessänne, vaikka olisitte vasta puoli tuntia aikaisemmin laittaneet uuden?
Kommentit (14)
Mutta muussa tapauksessa vaihdan tampoonin aina ennen pissaamista. Mulla ainakin se alkaa heti päästää läpi, jos jätän vaihtamatta ja muutenkin ällöttää se likainen naru.
Naruun ei saa yhtään osua pissaa tai se menee tamppooniin asti ja alkaa haisemaan
Sama vastaus kuin edellä, eli vedän vain narun sivuun.
miksi te ette vaihda, onko jotain jota en kenties tiedä???
Minulle ainakin joskus yläasteella terveydenhoitaja neuvoi niin, kun tuskailin tamponiongelmien kanssa. =)
Megavuoto, superkoko käytössä, mutta miksi niiden pitää olla niin pitkiä. Sitä en ymmärrä.
Runsaan vuodon päivinä toki voi joutua vaihtamaan...
Sehän alkaa haista heti ja lisäksi ylivuotaa herkästi sen jälkeen.
voiko tamponi sisässä pissata?? Olen aina luullut että se pissa tulee samasta rööristä kuin se tamponi (olen varmaan " hieman" ääliö)
Vierailija:
voiko tamponi sisässä pissata?? Olen aina luullut että se pissa tulee samasta rööristä kuin se tamponi (olen varmaan " hieman" ääliö)
En ole edes tiennyt, että joku niin tekee..
Vierailija:
En ole edes tiennyt, että joku niin tekee..
Käyn usein pissalla ja jos koitan vaihtaa tamponin liian usein, on sen poisotto kivuliasta kuivuuden vuoksi, enkä saa uutta paikalleen. Mitään hajuhaittoja ei ilmene.
Mutta eipä näin ole montaa kertaa käynyt, koska ei mulle pissahätää puolentunnin välein tule.