Heitin juuri avomiehen ulos lopullisesti - teinkö oikein?
Asuttu yhdessä 2kk. Kesällä mies työskenteli maatilalla, jossa oli virolaisia naisia myös töissä mansikkatyttöinä. Mies vietti heidän kanssaan jonkun verran aikaa, mutta antoi ymmärtää, että ovat vain kavereita. Me näimme tuolloin noin kerran viikossa.
Kysyin kerran huolettomasti, onko mies pitänyt enää yhteyttä näihin tyttöihin, jolloin mies kielsi kirkkain silmin, enkä osannut epäillä mitään. Mies jätti sähköpostinsa auki lähetettyjen kohdalta, kun tulin koneelle. Siellä luki mieheni viesti Kristinalle, joka meni näin:
" Hello! Terve!
Of course I remember you. How could I forget you! I really send you several
messages, but I didn' t get any answers. Maybe there was something wrong in
SMS-settings in your mobile phone. That really is shame, because I wanted to meet
you really much...
I want to thank you for wonderful moments that You gave me! I got many wonderful
memories because of you...;) "
yms...
Mies väittää, ettei ole pettänyt. Mutta en usko häntä. Ja hetken mielijohteesta pakkasin hänen tavarnsa ja äsken hän lähti. Tuntuu kuin sydämeen olisi potkaistu mutta en näe tuossa mitään muuta selitystä kuin että heillä on ollut peliä :(..
Kommentit (18)
Mies ei ole edes minulle kirjoittanut tuollaista IKINÄ. Tuolloin suunnittelimme yhteistä matkaa ja yhteenmuuttoa. Niin ja n. kuukausi sitten huomasin, että mies on googlannut jotain Kristinaa, ja sama tyttöhän se on.
nämä ikimuistoiset hetket voi olla vaikka ihan " mitättömiä" juttelutuokioita, näin olisi minun kohdallani tai vaikka vain pientä söpöä flirttiä. Ja tuossa on sävel se, että nainen on ottanut yhteyttä mieheen. Joten vielä halunnut naiselle hyvän mielen.
Tuo siis voisi olla hyvin minun kirjoittamani viesti mkavalle miehelle, johon ei edes suuria tunteita
Ja kesällä väitti ettei nähnyt sitä kuin muutaman kerran jne.. -ap
hetket synny vaan pikku jutteluista. . sori vaan. on mun mielipide.
Mikäli olit 2 kk yhdessäolon jälkeen valmis heittämään hänet ulos (vain) tuon perusteella, teit ihan oikein. Teidän suhteella ei ikinä ollutkaan onnistumisen edellytyksiä - sinun puoleltasi. " Hetken mielijohteesta" ei kukaan vakavasti otettava puolisokandidaatti heitä toista ulos!
Todellisen kiintymyksen ollessa kyseessä olisit tehnyt *kaikkesi* suhteen jatkumisen eteen: Antanut hänelle mehdollisuuden selittää, mistä oli kyse; Jatkanut suhdetta mikäli kyseessä oli vain väärinkäsitys, tai antanut hänelle vielä yhden mahdollisuuden osoittaa sitoutumisensa sinuun, mikäli jotain teerenpeliä oli menossa.
Yksi kerta on vahinko - vasta kaksi kertaa on paha tapa.
Nyt olet säästänyt omaasi ja miehen aikaa haaskautumasta suhteessa, josta ei koskaan voinutkaan tulla mitään.
Ja mikäli joskus alkaa kaduttamaan - syytä itseäsi.
Minun luottamusta ei ansaitse kukaan valehteleva ja salaileva mies. Olen antanut miehelle jo aiemmin paljon typerää käytöstä anteeksi, mutta nyt tuli raja.
Vai että 22-v. No ilmankos.
Minä olen 44-v. ja 10 vuotta naimisissa. Uskoisin tietäväni jo jotain elämästä...
Ei, en ole koskaan pettänyt.
suudellut, kävellyt käsi kädessä ym. tuon toisen naisen kanssa, siis minunkin tuntemien ystävien. Matto on vedetty jalkojen alta... :(:(
Ovat pelanneet sulkapalloa, saunoneet ja käyneet uimassa. Kesällä vaihdoin miehen kanssa kuulumisia päivittäin, eikä hän maininnut halaistua sanaa ko. naisesta :(. Mies silti väittää, ettei ole pettänyt. Ei silti osannut sanoa, miksi tuollainen viesti. Illalla mies tulee keskustelemaan tästä asiasta... -ap
Puhun omista kokemuksista ja eletystä elämästä.
on myöntänyt suhteen. Katso miten mies reagoi.
Mies kielsi kaiken. Sitten annoin asian olla. Parin kuukauden kuluttua sanoin vain yhtäkkiä miehelle, että tiedän että olet pettänyt mua. Mies kysyi, että mistä tiedät? En oikeastaan tiennytkään, mutta noin sain selville totuuden. Jätin miehen, ja en ole katunut hetkeäkään. Lapsi ei ollut vuottakaan ja mies pettänyt useasti.
En osaa ap auttaa sinua. Mies varmasti tajuaa, että jos kertoo pettäneensä, teidän suhteenne on ohi. Ja jos mies ei sitä halua, niin.. Totuus on se, että miehesi on salaillut sinulta asioita, ollut epärehellinen. En itse välttämättä voisi luottaa tuollaiseen mieheen enää.
tietää, että suhde on sitten varmasti ohi. Tosi inhottava tilanne :(. Muuten voisin väittää olleeni yhteydessä tuohon naiseen, mutta mies tuskin uskoo sitä. En ehtinyt ottaa edes naisen sähköpostiosoitetta ylös.
Noin lyhyt seurustelu, ja noin nuoria olette. Tuossa pitäisi vielä olla toisistaan niin sekaisin ettei muita näekään, saati sauno... jos aikoo pysyä yhdessä vielä 20 vuoden jälkeenkin. Ei noin surkeasta alusta mitään kovin vahvaa ja kestävää olisi tullut. Hyvän ratkaisun teit, terveet vaistot sinulla kun et jää renttuihin roikkumaan.
Jossain on vielä se sinun oikea mies, onnea matkaan.
40 v.
siihen vastataan. ei ne miehet aina petä ja valehtele.