Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun 3v tyttö äsken sohvalla...
15.02.2008 |
- Kiitoksia paljon, äiti.
- Ai, mistä sanot kiitoksia?
- No, tästä vauvasta. (ja oikein topakalla äänellä)
Ja taputti samalla vauvaa päähän.
Osaa ne olla herttaisia =)
Kommentit (2)
Meidän isompi tytö 4v sanoi tuossa eräs ilta, että " Mä en haluu et mun aivot kasvaa" *oikein surulliseslla äänellä* :)
Isä siihen tuumasi, että on tullut äitiinsä :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
- Äiti, ihanaa kun meille tuli tämä vauva..
- Äiti, vauva on aika ihana.. :)
- ja sitten se toinen juttu:" äiti, mä en oikein jaksaisi kuunnella kun vauva itkee" ja: " miksi se vauva on tisulla niin kauan?"