Mikä on paras imuri?
Haluan ostaa parhaimman imurin, mitä normaali-ihmisen rahoilla saa. Edellinen on suoraan sanottuna surkea ja imurointi yhtä helvettiä. Mikä imuri imee oikeasti hyvin? Vinkkejä, kiitos!
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:07"]
No ei tohon mun samsungiinkaan tarvitse pusseja. Se vaan ei ime mitään. Onkohan tuo Dyson kuinka hyvä imuteholtaan?
[/quote]
On ihan hyvä imuteholtaan, eikä menetä imutehoaan iän myötä, toisin kuin monet muut imurit.
t. Mies 40v
No jos ihan koti-imureista puhutaan, niin itse ostin juuri Mielen keskivertomallin. Paras ominaisuus tässä imurissa on kyllä ketteryys/liikkuvuus. Imutehokin toki hyvä. Tässä mallissa kyllä ainakin on pussi, muute mulle mikään rasite vaihtaa sitä, ostin suosiolla kaappiin usemman paketin niitä.
ITSE IMUROIN KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ JA OSTIN NOIN KOLME KUUKAUTTA SITTEN UUDEN IMURIN GIGANTISTA MYYJÄ SUOSITTELI TÄTÄ IMURIA SANOI ETTÄ ON MARKKINOIDEN PARAS JA TÄYTYY SANOA ETTEI MINULLA OLE IKINÄ OLLUT NÄIN HYVÄÄ IMURIA ELI IMURINI ON MIELE S 8330 ET TAATUSTI KADU JOS OSTAT HINTA OLI NOI 280 EUROA
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:13"]ITSE IMUROIN KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ JA OSTIN NOIN KOLME KUUKAUTTA SITTEN UUDEN IMURIN GIGANTISTA MYYJÄ SUOSITTELI TÄTÄ IMURIA SANOI ETTÄ ON MARKKINOIDEN PARAS JA TÄYTYY SANOA ETTEI MINULLA OLE IKINÄ OLLUT NÄIN HYVÄÄ IMURIA ELI IMURINI ON MIELE S 8330 ET TAATUSTI KADU JOS OSTAT HINTA OLI NOI 280 EUROA
[/quote]
T: toivoton myyntimies
P.S. Missä asut, voin tuoda...
Kuka hitto imuroi 2 kertaa päivässä?
lauran lisäksi dyson toimii vuodesta toiseen. imee kuinjennaa (tai laura).
kyllä, giganuksesta saa halpakopioita myös. jokainentyylillään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:10"]
Meillä oli aiemmin Dyson, palveli monta vuotta kunnes menehtyi. Ihan hyvä se oli, tosi painava ja suuriääninen. Oli sellainen pystymalli. Nyt meillä on Samsungin tavisimuri, hyvin toimii eikä myöskään tarvitse pusseja.
Oletko tutkinut onko imurisi jotenkin tukossa?
[/quote]
Kyllä sitä on tutkittu ja ei löydy mitään tukosta mistään. Kyllähän se tietysti jotain imee, mutta ei todellakaan kunnolla, eikä koskaan ole imenytkään. Edellinen philips oli hyvä kunnes hajosi. Sitten toi samsungi, kun ei edes pusseja tarvitse, mutta surkein kaikista imureista tähän mennessä. Kahden koiran omistajana tarvitsen kunnollisen ja tehokkaan imurin. Ei haittaa pölypussit, kunhan imutehoa löytyy.
Mulla sama ongelma kuin ap.:llä eli imuria kaipaan. Mieleä ei ole koskaan ollut, kannattaako ostaa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:16"]
Alakerran Laura on paras.
[/quote]
Myös juottovasikoita on kehuttu.
Electrolux Kodin1:stä. Testivoittaja. Tosi hyvä!
"tulit juuri mieleen" "mistä tiesit?"
(fingerborg)
No juu, ei ole markkinoiden halvin tuo miele, mut ei huonoinkaan. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:36"]
Electrolux Kodin1:stä. Testivoittaja. Tosi hyvä!
[/quote]
No onkos se semmoinen, ettei ala haista, nimittäin se poistoilma ajan mittaan? Entäs keveys, jaksaako kantaa, koska ei ne ikinä rullaa, vaikka pitäis?
Electrolux Ultra Silence meillä ja tykkään. Hinta n. 200 euroa. On hiljainen. Ainoa miinus että tupsuosa on makuuni vähän liian iso. Mutta se on makuasia.
Ei haise meillä ainakaan. Rullaa myös hyvin. Pojalla vähän uudempi vastaava tosin ilmeisesti liian rajuissa otteissa meni varsi vähän rikki, joten sitä piti jeesusteippailla.
Dyson. Älä edes mieti muita merkkejä.
Imee tosi hyvin, eikä tarvitse sählätä niiden
likaisten täysinäisten haisevien pölypussien kanssa.
Kyllä se varmaan on Miele, koska Mieleen hiljaiseen taas (ja aina vaan) Jeesus-lapsi syntyy uudelleen.
Meillä on ollut vuosia Volta, johon olemme tyytyväisiä. Tehoa riittää ja liikuteltava. Ei haittaa pölypussit.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:10"]
Meillä oli aiemmin Dyson, palveli monta vuotta kunnes menehtyi.
[/quote]
R.I.P. Dyson
Nilfisk Power Allergy. Tehokas ja kestää kauan. Meillä jo 5v käytössä.