Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ostettiin lapsellemme kolme pulloa siideriä uudeksi vuodeksi.

Vierailija
01.01.2008 |

Ikää 15-vuotta ja joi ne kiltisti kotona. Mieluummin näin, kuin että olisi lähtenyt rellestämään kaduille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka kirjotti nuo 26 jne niin en ole kyllä ap.

nykyaikana en juo kuin kerran kuussa ja älkää pelätkö, en mä aio ostaa lapsillemme alkoholia, ainakaan ennen kuin he osaavat käyttäytyä ja täyttävät 17

Vierailija
22/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä joka kirjotti nuo 26 jne niin en ole kyllä ap.

nykyaikana en juo kuin kerran kuussa ja älkää pelätkö, en mä aio ostaa lapsillemme alkoholia, ainakaan ennen kuin he osaavat käyttäytyä ja täyttävät 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiedän itsekin millaista se oli. Vietin hauskan nuoruuden vaikka joinkin paljon. Ethän sinä voi sanoa millainen elämä mulla oli jos tiedät vain sen että join nuorena?

Ystäviä oli ja on edelleenkin hirveästi ja kaikkea hauskaa tuli koettua ja vaikka missä käytyä, että näin.

Vierailija
24/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostusta tehdä tuommoista enää. Koska nyt on perhe ja kaikki on toisin, olen ihan eri ihminen silloin.

Elin villin nuoruuden, mutta mitä sitten, se oli sitä aikaa, se oli silloin ja nyt on nyt.

Vierailija
25/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikää 15-vuotta ja joi ne kiltisti kotona. Mieluummin näin, kuin että olisi lähtenyt rellestämään kaduille.

Vierailija
26/26 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli todennäköisimmin tämän ketjun kirjoittajista suurin vaara saada kasvatettua alkoholisti lapsestaan on niillä, jotka alkoholiin suhtautuvat kielteisimmin :D

Paljon parempi se on tuonikäiselle hankkia kohtuudella itse. Riskit kaiken epäterveellisen juoman saamiselle kadulta ainakin pienenevät.

Kai sitä on joka av-mammakin juonut jo esim. vanhojen tanssipäivänään ! Ja ikää ei ollut kyllä juuri kenelläkään silloin tarpeeksi.

Eli ostaa alaikäiselle (se laissa kiellettyäkin) alkoholia, joka on hermomyrkky ja vaikuttaa alaikäisen lapsen elimistössä paljon paljon haitallisemmin kuin aikuisen elimistössä! Eikö yhtään hävetä?

kyllä minä muistan miten sitä pussikaljaa juotiin jossain metsikössä salaa vanhemmilta, itse oli 12-vuotias kun ekat kaljat porukalla juotiin, mutta ei olisi tullut mieleenikään, että vanhempani olisivat minulle alkoholia ehdoin tahdoin ostaneet. Vanhempani selittivät hyvin ja perusteellisesti, miksi alkoholi on vahingollista lapsen ja nuoren elimistölle (isä on lääkäri), joten en sitä kyllä kauheasti juonut, maistelinpa siinä kun kaveritkin. Osasin pitää tolkun mukana eikä mitään ylilyöntejä tapahtunut. Sen sijaan ne pari tyyppiä, joiden vanhemmat olivat " valistuneita" ja ostivat heille juomaa, olivat ensin juoneet ne vanhempien ostamat ja joivat sitten lisää sen jälkeen kaverien kanssa. Yksi heistä onkin nykyään juoppo ja toisellakin oli aikanaan aikamoisia ongelmia, onneksi pääsi kuiville.

Isä ja äiti jotka ostavat lapselleen kaupasta myrkkyä, eivät ilmeisestikään rakasta lapsiaan kovinkaan paljon, sillä haluavat tuhota lastensa terveyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän