Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urkin äsken

Vierailija
01.01.2008 |

Ja miehen puhelimesta soitettu aamuyöllä neljän aikaan jollekin naiselle. Laitoin nropalveluun nron ja naisen nimellä nro. Nyt haluaisin tietää lisää..Uskallanko soittaa (en..). Miten saisin tietää, onko ollut väärä nro...tai onko ystävä. Miehestä nyt ei saa mitään irti. Sillä on hyvä selitys kaikkeen. Ja ennenkuin alatte haukkumaan urkkimisen takia, niin mulla on siihen syyni. Tuli vaan sellainen tunne, että kaikki ei ole nyt ihan kohdallaan..ja mies on joskus ollut puolen vuoden suhteessa. Unohdin silloisen tempauksen, koska meillä on pieniä lapsia ja mies halusi vielä mahdollisuuden. Ja mussa oli silloin myös vikaa. Mies oli " ylimääräinen" ja vain vauva ja pieni lapsi merkitsi mulle. Hormoonit kai sekotti vähän..Mutta toista kertaa en enää katso läpi sormien. Enkä tällä kertaa hae syitä itsestäni. Perhe on nykyään ollut kaikkeni miestäkään unohtamatta. Anteeksi sekava sepustus. Mutta miten ihmeessä saan selville, mitä viime yönä on tapahtunut tai onko kyseessä jopa suhde.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just otettiin Soneran perheliittymä ja siinä pitää kaikki liittymät olla samalla nimellä vaikka haltija onkin joku muu. Eli jos joku hakee mun miehen numerolla niin mun nimi tulee liittmyän omistajaksi. Toivottavasti miehen kavereilla ei ole av-mammoja vaimoina =)))

Vierailija
22/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt rehellisesti että kukas tämä numeron haltija on? Ja jos alkaa jotain selkeitä hätävalheita suoltamaan sanot että, et usko ja soitat tähän numeroon ja kysyt. Sitten soitat, miehen edessä, ja kysyt sieltä vastaavalta ihmiseltä suoraan että kukas olet ja mikä on suhteesi mieheeni?

Miehen olemuksesta jo tiedät paljon, jos panikoi niin selvä peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen asuu yksin. Ja epäillyttää se, että nimi puuttuu os kirjasta ja on vaan kirjain.

Vierailija
24/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aiemmin ja nainen sanoi, ettei mistään ole kyse..vasta kun luin tekstarin (yllätys) paljastui kaikki. Naisen mies tiesi ja oli uhannut soittaa mulle ja kertoa kaiken. Ei vaan uskaltanut koskaan soittaa...sekavaa sepustusta.

Vierailija
25/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on vaikka luottotiedot menneet.

Vierailija
26/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan alkukirjain...

eli salaa jotain

Vierailija
27/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin minäkin että kysyt mieheltäsi suoraan ensin, tietysti sinulla numerot yms tallessa.. Älä rupea raivoamaan vaan pysy " yllättävän" tyynenä, saattaa kertoa helpommin.

Vierailija
28/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehesi puhutteluun, kun se herää ja aloitat siitä. Miksi naiset tekee itsestään naurunalaisia aina tiukan paikan tullen?

Vierailija
29/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tää olis totta, niin keskustele miehesi kanssa. Eikö se ole sun ja miehesi asia, jos toisella on toinen.

Ongelma on sulla ja miehelläsi. Turha sille naiselle on ruveta soittelemaan tai tekstailemaan. Hän ei ratkaise teidän ongelmia.

Mun kaverillla on suhde naimisissa olevaan mieheen. Ja kuulostat juuri siltä naiselta. Sun mielestä vain miehessä on tällä kertaa vikaa. Miehen mielestä teillä on koko elämä pielessä ja vain lapsen/lasten takia mies katselee sinua.

Mutta teillä ei ole edes sellasia välejä, että tietäisitte toistenne ajatukset.

Että suosittelisin keskustelua, niin voi avaantua moni asia. Ja kyllä se mieskin keskustelee kun tajuaa, että olet oikeasti kiinnostunut kuulemaan missä mennään.

Vierailija
30/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa olla aika kulunut ja tylsä aihe tällä palstalla. Ja totta kaikki:(

Vierailija
31/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa mun etunimen kirjain, niin selviää vähän olenko se minä?..Tosin mä tiedän, että suhteessa on vikaa niin mussa, kuin miehessäkin. Mies sais olla enemmän kotona ja minä huomioida enemmän. Tosin sitä yritän nykyään. Mun mielestä vika ei siis tosiaan ole pelkästään miehessä. Ja avoliitossa ollaan. Naimisiin ei olla ehditty. Eli mahdanko olla sun tietämä kuitenkaan? Laittasitko kuitenkin vaikka sen nimikirjaimen?

Vierailija
32/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä toivoisin, että mies olis enemmän mukana perheen touhuissa. Ja huomioisi enemmän lapsia. Mä huomion kyllä miestä, mutta voin kuvitella miehen sanoneen, että vain lasten takia yhdessä. Ja mä kyllä tiedän, ettämussa on vikaa. KUkaan ei ole täydellinen. Oikeuttaako se silti miehen pettämiseen? Jättäis sitten mut, jos toiset kiinnostaa.

Vierailija
33/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla vuorotyö? -39-

Vierailija
34/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on vielä pieni, joten kotona olen. Ja ei se näköjään ollut mitään. Koitin sitten viestiä naiselle ja vastauksena tuli, että keneltä tää viesti on? Eli joku väärä nro juttu ilmeisesti.

Vierailija
35/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaisi jokatapauksessa keskustella vakavasti suhteestanne ja omista toiveistanne ja haluistanne ym.

Vierailija
36/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kuitenkin tosi asia se, että sama numero löytyy miehesi puhelimesta, joten tuskin mikään väärä numero.

Vierailija
37/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi vain kirjaimella miehesi kännykässä niin kyse on peittelystä.

Itselläni on tällä hetkellä numero naisen etunimellä kännykässä mutta se on monivuotinen rakastajani. Meillä on sopimus peitetarinaan koska molemmat halutaan olla salasuhteessa vain ja ainoastaan seksin takia.

Vierailija
38/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi puhelimessa on Ella ja oikeasti numero on Eskon.

Vierailija
39/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo toiselle naiselle miten huonossa jamassa avioliitto on, ja on yhdessä vain ja ainoastaan lasten takia. Ehkä jopa, että erokin on vireillä. Huoh. Ja sitten kotona taas vakuuttelee vaimolle rakkautta ja uskollisuuttaan.

Miten tämä menee -aina- läpi?

Vierailija:

...

... Miehen mielestä teillä on koko elämä pielessä ja vain lapsen/lasten takia mies katselee sinua.

Mutta teillä ei ole edes sellasia välejä, että tietäisitte toistenne ajatukset.

...

Vierailija
40/47 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat itselles kuoppaa, johon HUPS uppoat!