Miksi olet aaveella uuden vuoden aattona?
Kommentit (36)
Lastani siis nukutan silittelemällä ja hyssyttämällä, en netissä roikkumalla ;)
Meillä olisi ollut mahdollista mennä kyllä juhlimaan mutta ollaan mieluummin lasten kanssa kotona. Ei tarvitse mennä jonottomaan taksi / baari jonoihin ja huomena on virkeenä... ihanaa.
Mies soittelee kitaraa ja mä juon kaljaa täällä=). No, jos lapsi ois ollu terve, ei me sittenkään ois tän kummosempaa tehty, lapsen kanssa ois vahdattu raketteja ja valettu tinoja. Tinat sitten huomenna.
16. istun lapsen huoneessa läppärin kanssa. Lasta pelottaa pauke ja ei halua olla yksin huoneessaan.
t.15
minua v...ttaa ihan armottomasti vaikka tämmöistähän tämä on ollut monta vuotta. Hitto kun älynnyt edes siideripurkkia ostaa :(
Avasin siiderin ja istahdin koneelle. On täällä näköjään siis muitakin. Ajattelin jotenkin maksimoida kurjuutta toteamalla, ettei kukaan täällä nyt roiku. ;-) Pauke on kova ja taivas täynnä värejä. Ehkä ensi vuodesta tuleekin ihan kiva.
olen viimeisilläni raskaana ja en todellakaan halunnut lähteä mihinkään...en edes ystäville syömään. Nyt pidättelen oksennusta tästä sohvalla....yök.
Mies lähti kuitenkin uutta vuotta viettämään! Minä jäin esikoisen kanssa kotiin ja kohta menen nukkumaan...
Yritän nukuttaa lapsia helvetillisessä paukkeessa, kun heräävät aina vähän väliä paniikissa kun talo melkein tärisee. Mies lähti omiin menoihinsa sikamaisen itsekkäästi. Pohdinkin onko tämä lopun alkua.