Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äargh.. menee hermot miehen kanssa.. taas odotellaan yhtä töistä :(

Vierailija
31.12.2007 |

Nyt kyllä tulee itku. Muksut on koko päivän kärttäneet ,,et milloin isä tulee ja pääsee syömään uudenvuoden ruokia ja katselemaan raketteja... ja tällä vaan odotellaan ja ihmetellään nenät kiinni ikkunassa. Aina sama juttu oli arki tai pyhä niin mies ei ole kotona ikinä ihmisen aikoihin. Yrittäjä ei ole , mutta firmassa ei ole kyllä työaikojakaan ( ns ylempi toimihenkilö ja työt tehdään silloin kun niitä on ilman erityisiä ylityökorvaukseia , sen sijaan palkka ihan kohtuullinen). En kyllä jaksa ymmärtää etteikö koskaan pääsisi yhtään aikaisemmin.

Kaiken huipuksi tänään ei olsi pitänyt edes olla " töitä " siis toimito kiinni ja jotain varaston järjetelyä--- mutta kuten aina ennenkin työmaalle kun menee niin sieltä ei kyullä kotia tule ennenkuin lapset jo nukkuu.

Olenko mä ihan idiootti kun tälläistä kattelen? Olen nyt viidettä vuotta kokota, ja tänä aikana miehen työpäivät vain on vain venynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nuo venähtäneet työajat ovat jonkin sortin valhe...

Vierailija
2/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteesi! Olen itse odotellut myöskin nenä kiinni ikkunassa, usein jopa läpi yönkin. Ei vastaa puhelimeenkaan...

Tein stopin tuollaiselle ja sanelin vähän tunteitani miehelle. Ymmärsi sitten ja sen jälkeen ei ole enää ollenkaan niin usein tarvinnut odotella. Jättänyt olisin jos ei olisi tapojaan muuttanut!

Vierailija
5/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllystä kyllä on tää touhu :(

Jos olisi heti rehellisesti kertonut ., ettei tosiaankaan ole tänäänkän kotona ennen iltaa niin oilsin keksinyt kyllä muutakin tekemistä. lapsetkin on jo sen ikäsiä että osaavat jo odottaa.

Kaverit sano heipat pihalla monta tuntia sitten ja ja jossain ne raktit vaan paukkuu..

mies vastas et kai sitä kaupaskin pitäis viel käydä! ( lähti siis vata nyt toistä n 25 km päästä ajelee )

Totta helvetissä pitää_ mtta olsin lähtenyt jo päivällä mukusjen kanssa niitä syömisiä ostamaan ja laittamaan ellen ois taas uskonut et toinen vaan käy töissä ja kaupassa paluu matkalla:(

Mä en kyllä tajua miten aikuisella ihmisellä voi olla noin itsekästä ajattelu -lasten odottamisesta viis kohan oma työ hoituu.

Vierailija
6/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jotenkin toi kotona lojuminen hämärtää todellisuudentajua!

Vierailija
8/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoin aloittajan saamia kommentteja, joista vissiin kolmen ekan joukossa oli seuraavat ideat:

-vihjattiin miehen olevan jossain muualla kuin töissä

-vihjattiin, että miehen poissaolo on naisen syytä (nalkutus)

jee jee...

Vierailija
9/9 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taitaa jotenkin toi kotona lojuminen hämärtää todellisuudentajua!

Ihan täys työlistetty itsekin olen 3 alle 5 vuotiaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme