Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laitoin visa hakemuksen ja tuli kielteinen päätös, mistä voi

Vierailija
31.12.2007 |

johtua? Minulla vakituinen työ, asumme tosin kyllä vuokralla. Ei luottohäiriöitä, ei paljoakaan velkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi aika hullua. Yliopisto-opiskelija saa visa-kortin pelkästään sillä, että on suorittanut tietyn määrän opintoviikkoja.

Kysymykseesi en osaa vastata...

Vierailija
5/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliraja on kuulemma 1 v. mutta tuttumme töissä pankissa ja sain " erikoiskohtelun"

Vierailija
6/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain korkeakorkoisia käyttöluottoja vai? Saattaa johtua nimittäin siitä ja toisekseen jos lyhennyksiä on jo paljon suhteessa tuloihin, niin se myös. Lisäksi itse kerran hain Askosta luottokorttia (myönti sampo-pankki), mutta en saanut, koska olin yksinhuoltaja. Muuten sama tilanne, eli ei juurikaan velkaa, vakityö, vuokra-asunto. Pahoittelivat ja sanoivat, että jos minulla olisi puoliso, niin sitten...

Vierailija
7/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kysellä mitään tuloja ym. Näin ainakin kuulin.

Ap:n tapaukseen en osaa sanoa mitään, kuulostaa oudolta.

Vierailija
10/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pankista annetaan vakuuksia tai takaajia vastaan vaikka 200.000 eur lainaa, mutta ilman vakuuksia ei luottokunta myönnä 800 e luottoa. siitä voi pohtia, myönnetäänkö lainaa pankista liian helpolla...

tuo visa lasketaan melko tarkkaan siten, että katsotaan verotettavat vuositulot, elätettävien eli alaikäisten määrä, muut luotot ja lainat. tietysti pitää olla maksuhäiriötön ja vakitulot myös.

Vierailija
11/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ainoastaan autosta lainaa maksettavana. Vuositulot noin 30000.-ap

Vierailija
12/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Mastercardia, sen myöntää pankki...

Ei tule mitään syytä mieleen, kaikkihan teillä on ok. Olisiko sitten joku virhe kuitenkin?

Vierailija
14/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottohäiriöitä, liikaa lainoja tms. nimissään? Nekin vaikuttavat, vaikkeivat sitä suoraan myönnä... Katosvat kai, että kertovat perheen " yleisestä moraalista ja rahatilanteesta" jos toisella on jotain häikkää. Ja tämä siis silloinkin kun ette hae mitään yhteisvastuullista korttia. Voivat siis hylätä myös mututuntumailla kortin.

Vierailija
16/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään palkkaa, niin eivät hyväksy suorilta kädeltä ... itselle kävi niin ja käskivät odottaa seuraavan tilin ja ottaa sitten pankkiin yhteyttä. Pankki virkailija kylläkin soitti samana päivänä ja oli selvittänyt asian ja sain kortin heti. Kattovat että onko tullut säännöllisesti tilille palkka....

Vierailija
17/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä enemmän kuulostaa virheeltä.

Eikä se ylioppilaskunta mitään luottokorttiluottoja takaa.

Vierailija
18/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minulla on ainoastaan autosta lainaa maksettavana. Vuositulot noin 30000.-ap

Vierailija
19/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut tänä syksynä töihin pitkältä hoitovapaalta -> edellisvuoden verotuksessa pienet tulot.

Hain Visaa S-pankista, jossa tilillä tähän asti ollut vain s-bonukset (ajattelin siirtää palkan menemään sinne vasta kun saan tiliin kortin) -> ei juurikaan tilitapahtumia ja rahaakin alle 200 euroa.

Silti sain hakemani Visan, eivät edes kyselleet mitään lisäselvityksiä. Tulot ovat nykyään ihan hyvät mutta mistä ne sen tietäisivät kun palkkakin menee vielä eri pankkiin?

Vierailija
20/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokuntahan ne visat päättää, ei ainakaan meidän pankissa siihen voida vaikutta oikeastaan yhtään, eikä ainakaan pelkästään kaveruuden perusteella.

Vierailija:

Kauanko olet ollut töissä? Minulle ei myöntänyt ennen kuin olin ollut puoli vuotta töissä

Normaaliraja on kuulemma 1 v. mutta tuttumme töissä pankissa ja sain " erikoiskohtelun"