Tonskat uuteen vuoteen
Olimme jo niin kaukana pinossa, että laitoinpas meille uuden ketjun!
Tämän enempää en ehdi nyt kirjoitella, kun tämä kuluva vuosi teettää vielä niin paljon kaikkea hommaa... jospa ensi vuonna tahti rauhoittuisi!
-A rv 7+5 tai 9+2
Kommentit (24)
Kandi kirjotti tosta tunteellisuudesta. Me muutama viikko sitten vaihdettiin auto ja mä itkin ihan kauheesti yksi ilta, kun oltiin menossa nukkumaan miehelle sitä, kun tuli niin ikävä sitä autoa. Itkin ja sanoin, että meidän pitää hakea se takaisin. Vieläkin harmittaa, kun piti mennä vaihtamaan. Ihan hassua :)
Eipä mulla muuta. Lopetan tän palstojen tukkimisen tältä erää.
pesukarhu
Vähä karkas toi edellinen viesti.
Hermionelle kerran vielä pahoittelut! Tuntuu tosi pahalta sun puolesta! Ja vielä kun ajattelen sitä, että olit mua vaan n. viikon jäljessä, niin tuntuu vielä kamalammalta! Mietin vaan siis oloasi, kun näinkin pitkälle pääsit ennenku vuoto alkoi. Mutta tsemppiä ja voimia kovasti!
Siis mä en nyt voi kirjottaa enempää, kun tää näppis tökkii pahasti... Tulee ihan ihme tekstiä.
-Larsku 12+0
Nämä on aina niin surullisia uutisia, pahoittelut:(
Mahasta, mun piti aika nopsaan työntää kaikki tiukemmat housut kaappiin ihan vaan sen pöhötyksen takia ja oonkin käyttänyt melkein pelkästää ulkoiluhousuja kun niissä on joustava resori, äippähousut tuntuu vielä jotenkin hassuilta kun ei maha niin iso kuitenkaan ole, toisaalta ne mun vanhat äippähousut on edellisen mahan venyttämiä ja siksi varmaan isoja. Maha oli ihan viime viikkoihin asti vaan sellainen tasapaksu pötkelö, nyt kyllä jo pömpöttää vauvamahan tapaan ja enemmän kun viimeksi näillä viikoilla. Mulla on ollu selkä ja lonkkakin aika kipeä ja ajattelinkin tilata jonkunlaisen tukivyön jos se auttais, nyt tietty joutuu nostelemaan tyttöä ym. tekemään eri asioita kuin viimeksi..se vyö vois olla hyvä loppusuorallakin jos tässä kasvaa taas kovinkin muhkeaksi.
Herkkyydestä, mä otan nyt tosi herkästi nokkiini jos mies sanoo jotain mun mielestä ikävää..sitten mökötän syvästi loukattuna eikä mies edes tajua tehneensä mitään;)
Nyt lepuuttamaan sitä selkää hetkeksi..
Queen rv 15+
Töistä edelleen kirjottelen. Siksi en oo nukkumassa, vaan täällä :)
Pahoittelut Hermionelle! Tosi surullisia uutisia. Paljon voimia toipumiseen :(
Tervetuloa uudelle (niikki unohtui, vielä äsken muistin sen)!
Kiva, kun Q:kin on päässyt tälle puolen :) Mullakin on vaan ihan hirvee turvotus mahassa. Ei siis mikään vauvamaha vaan näytän kans siltä, kun oisin lihonut monta kiloa. Vaaka ei silti onneksi näyttänyt lihomisen merkkejä. Vaikka samapa tuo. Tulis vaikka 40 kg lisää, kunhan masussa vaan joku olis ja vois hyvin.
Mulla on neuvola keskiviikkona ja tuskinpa kuunnellaan sydänääniä näin aikaisin. Kiva silti, että ees jotain tapahtuu, kun on tuntunut niin epätodelliselta vielä tää raskaus. Ultra on siis se np-ultra, joka on sit vasta 7.2.
Mua ärsyttää, kun melkei kaikki tietää jo tästä raskaudesta. Molempien porukoille piti kertoa joulun takia, mun kaverit arvas (tai kävi täällä vakoilemassa ;)) Ja sit mun äiti on jo varmaan puolelle sukua juorunnut. Yhelle annoin luvan kertoa ja nyt jo satelee onnitteluja vaikka mistä. Ois vaan sit aika kauheeta, jos mahassa ei oliskaan kaikki kunnossa ja kaikille sit täytyy ilmoittaa. En haluais siinä tilanteessa mitään sukulaisten suruvalitteluja. Jonskusta kerrottiin kaikille vasta joskus rv14 np-ultran jälkeen.
Nyt ei muuta irtoo näin aamun tunteina, joten kommentoinnit jäi aika niukiksi, kun en muista enään mitään vaikka just luin kaikki viestit kertaalleen läpi.
pesukarhu ja Jonsku 1v8kk ja mahassa joku rv8+0