Kielsin miestäni menemästä firman pikkujouluun
koska eihän minullekaan ole järjestetty mitään kotiäitien pikkujoulua! Nyt kehtaa ukko vielä mököttää. Suututtaa!!
Kommentit (32)
....vaikka tiedän kyllä olevan niitäkin naisia, jotka ihan oikeasti kieltävät miestään menemästä minnekään ilman vaimoaan. :((
Sä voit ihan kaverien kesken järjestää ne kotiäitien pikkujoulut. Tai jos sul ei ole kavereita (mitä en ihmettelis), niin vietät ihan keskenäs.
Avioeroriski on kasvanut, pikkujouluihinkaan ei pääse!
niin kotiarestiin ja sassiin, ja kännykän otat heti pois! Seksiä ei koko ensi vuoteen!
pidä lasten kanssa omat pikkujoulusi, jos ei ole kavereita.
Meillä päin myös ois kaikkia äitien pikkujouluja kerhoissa / puistoissa / avoimissa pv-kodeissa käyville. (siis äitien ite järkkäämiä iltaisin, ihan "aikuisten" pikkujouluja).
Okei, ite oon kyllä myös vähän samanlainen kun ap, eli ärsyttää kun toinen menee ja juhlii ja matkustaa jos ei ite pääse... mutta sitten yritän olla myös aikuinen ja ajatella järkevästi. On oikeesti tosi lapsellinen asenne "jos mä en saa niin et säkään".
Eri juttu, jos olisi oikeesti joskus tapahtunut jotain pettämisiä ja samaan olisi suuri riski uudestaan.
Minäkin "kielsin". Tai ymmärsin ettei mies halua mennä ja annoin sille syyn olla menemättä. Kysyin toki.
tulemaan teille kännissä ja antamaan miehellesi pikkujoulupillua vaatekomerossa. Sehän se pikkujoulun kohokohta on.
Tunnen myös yhden tälläisen naisen joka ei ikinä päästä miestään mihinkään!Itse jos ei sattumoisin ole raskaana niin käy baareissa lähes joka viiikonloppu ja "pakottaa" miehen olemaan tenavien kanssa!
Aika ikävässä ilmapiirissä miehesi työskentelee, kun ei ole vaimoa huomioitu pikkujoulukutsussa! Ehdottomasti kuuluisi ne juhlat myös sinulle!
Juuri kirjoitin meidän työntekijöille vaimoineen pikkujoulukutsut! Ei tullut mieleenkään, ettei heitä kutsuttaisi, vaikka firmamme ei niin suuren suuri olekkaan.
Aika ikävässä ilmapiirissä miehesi työskentelee, kun ei ole vaimoa huomioitu pikkujoulukutsussa! Ehdottomasti kuuluisi ne juhlat myös sinulle!
Juuri kirjoitin meidän työntekijöille vaimoineen pikkujoulukutsut! Ei tullut mieleenkään, ettei heitä kutsuttaisi, vaikka firmamme ei niin suuren suuri olekkaan.
Aika kauheeta, et sulla on töissä vain miehiä ja lesboja.
Minäkin "kielsin". Tai ymmärsin ettei mies halua mennä ja annoin sille syyn olla menemättä. Kysyin toki.
En vain halua että minusta puhutaan miehen kaveripiirissä pirttihirmuna jos se esim. ei halua lähteä jonnekin hevonkuusessa asuvan ihmisen bileisiin vaan haluaisi väittää ettei vaimo "päästä". Olkoon sen verran suoraselkäinen että hoitaa selittelynsä ihan omissa nimissään.
ap, järjestä IHMEESSÄ itsellesi kotiäitien pikkujoulut! Kyllä minä ja mun mammakaverini ainakin järjestetään. Pikkujoulut ovat kivoja, eikä vain se etten just nyt ole töissä saa estää mua pääsemästä pikkujouluihin. :-)
kohta laittaa nipottajaeukon kiertoon, varsinkin jos on joku parempi tiedossa joka ei ole koko ajan naama norsun vitu.la ja valittamassa joka asiasta.
En mä ainakaan pystyisi suoraan kieltämään vaikka mieli tekisikin =>Ei siksi etten itse pääse vaan siksi että satun tietämään millaisia nuo "firmojen pikkujoulut" yleensä on. Saattaa jossain olla kesyjäkin mutta yleensä kaikkea muuta.
Voin kyllä esittää toiveen että jos et menisi , mutta pitäisi keksiä kyllä tosi hyvä syy... (kulta et menisi musta tuntuu että tämä lapsi syntyy ensi yönä...)
Totteleeko teillä miehet oikeasti jos kiellätte?
Sanoin, että on kyllä niin turhiosta turhin ryyppyjuhla koko juttu. Mies onneksi ymmärtää, eikä lähde. No, mies kyllä sanoi ettei haluaisi minunkaan menevän, jos pikkujouluihin pyydettäisiin.
Paras vaan kun kaikki menisivät pariskuntina, tai sitten ei ollenkaan. Pettämisjuhlahan tuo on. Lehdet pullollaan neuvoja, miten pettää vaimoaan/miestään salaa pikkujouluissa. Tyhmät pitävät tollasta hauskana huvina.
pikkujouluja kavereiden kanssa? niin mä teen.