Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*/*/*/3-KUUMEILIJAT, VIIKKO:1\*\*\*

31.12.2007 |

Vanha vuosi päättyy ja uusi alkaa... Tähänkin pinoon olisi jo vähitellen aika saada lisää plussauutisia! Vai mitä?!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin torstaina oviksen tikuttelut, mutten ole vielä plussia saanu aikaseksi. Alamahalla on kyllä jotain ihme tuntemuksia, napukka korkealla ja vähän pehmennytkin sekä avautunut, alapää kosteampi ja rinnat normaalia aremmat. Olin niin orientoitunut, että ovis olis ollu vielä tämän vuoden puolella, mutta kun ei niin ei... Ensi viikolla on aika gynen pkl:lle, missä ehkä jotain selviää näitten kiertojen suhteen. Sinänsä odotan sitä tosi paljon, mutta kun sain ko. ajan jo syyskuussa, niin kuvittelin ettei minun enää tammikuussa tarvi sinne mennä, kun olen silloin jo raskaana! Mutta enpä olekaan...

Tulipa taas omaa napaa... Viettäkäähän kaikki oikein kivoja uuden vuoden vastaanottajaisia!

Mimmi75, kp.23/35->??, 3.yk

Vierailija
2/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä sitten. Mitähän ne haamuviivat oikein tarkoitti? Kiinnittymisyritystä tai jotain? Nyt siirrytään yk 5, siis jos nyt yritys jatkuu. Alkaa tosiaan tympimään tämä homma. No, ei voi mitään.

Hyvää uuden vuoden aattoa!! =) Ja Onnea uudelle vuodelle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi uteluni, mutta... Miten teillä kotiasiat on edenny? Et taida enää olla pois muuttamassa? Olen iloinen puolestasi (ja tietysti pienten lastesi puolesta), jos kaikki on taas hyvin.

Vierailija
4/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt eletään jälleen vuoden viimeistä päivää, aika menee kyllä uskomattoman nopeasti.

Olen tässä kotona ollessani pohtinut, että kyllä sitä hieman hullu on, että kolmatta tässä yrittää :D jotenkin tämä kotona olo on saanut hermot niin kireälle, tiuskin lapsille koko ajan ja jatkuva sotku harmittaa jatkuvasti. Siivoaminen on niin turhaa, kun lattiat on heti täynnä koirankarvaa, tilaa on niin vähän, että joka paikka tursuaa tavaraa vaikka mitä yrittäisi siivota pois, nyt olen kolmessa viikossa heittänyt 3jätesäkillistä tavaraa pois, mutta sitäkään ei huomaa missään. Voi kun saisi tilaa enemmän, kun saisi parikymmentäkin neliötä niin olisi niin paljon avarampaa! Sitten kun katsoo myytäviä taloja niin ne on toinen toistaan karmeampia ja mitään remonttia ei jaksa tehdä. Sitten kun hintaa on yli 250t¿ niin sitten talot alkaa oleen ihan ok, tosin niissäkin tyhmiä pohjaratkaisuja ja niihin ei varaa kuitenkaan ole, ei ole helppoa ei.

Meillä yritetään hyödyntää ovista (jos sellaista ylipäänsä tuleekaan) en ole sitä yritellyt pongailla enkä yritäkään, tjot.

Kait mä tästä menen keittiöön katseleen jos vaikka jaksaisi siivota sen, huoh... ei huvita sitten tippaakaan.

Vierailija
5/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! *huokaus* Meillekin on illalla tulossa toinen lapsiperhe kylään ja pitäis siivota ja laittaa jotain tarjottavaa ja nämä kaksi " rakkautemme hedelmää" kiljuvat ja tappelevat jatkuvasti tässä jaloissa. Mies on tietysti koko päivän töissä ja tulee valmiille... Lupasin vielä anopillekin käydä iltapäivällä heidän luona lasten kanssa. Ja silti sitä vaan haaveilee sitä kolmatta...

Vierailija
6/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee ihan rauhallisesti. Jouluna tuli vähän stressattua, mutta eiköhän tämä tästä. Kai meillä on se 7 vuoden kriisi sitten menossa... 7 vuotta siis oltu yhdessä. Eilen kysyin mieheltä kun oli vähän kahden keskistä aikaa, että välittääkö edes enää minusta (epätoivoistako.. :)), niin sanoi, että tottakai välittää. Ei ole kyllä pitkään aikaan sanonut edes välittävänsä. Joten jotain positiivista sentään. :)

Vierailija
7/36 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/36 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi päivän etuajassa sunnuntaina. Lorahti yhden kerran(!), maanantaina tuli normaalisti ja tänään olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla. pöh..

Tällaset olemattomat ja silti ottaa niin paljon päähän!

Että tällasta meille

Vierailija
9/36 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua etoo hajut...jotkut...ja mausteet...ei yleensä ikinä tällaista! Tai sitten vaan kuvittelen raskausoireita itselleni! Alavatsalla myös ihme nippailuja ja muutenkin tuntuu " jollekin" !

Nyt kyllä potkuja persauksille! Lähdetään täältä kaikki syyskuisiin! Pian!

Jooko ;-) ?

Äiti1983 yk1 kp 21/28

Vierailija
10/36 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teittekö mitään uudenvuoden lupauksia? Jos, niin mitä?

Mun: Mä aloitan terveellisemmät elämäntavat joka puolin! Pelottaa se ainainen lihominen raskauksien aikana ja haluan hyvät lähtökohdat. Liikuntaa ja kotiruokaa, ja namia oikeesti vähemmän. Luovu en ikinä, mutta vähentää voin ;-)

Vierailija
11/36 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin " mukavaa" lukea teidänkin tuttuja ajatuksia että onko sitä ihan kaheli kun kolmatta kuumeilee. Tuttua tuo jatkuva siivoilu ja sotku. Meillä lapset vielä vasta 1 ja 3 v joten he eivät tappele, mutta pikku hiljaa tuotakin on havaittavissa. Jipii!! Minkä ikäisiä esikoisia ja kakkosia teillä muilla on?? Meidän lapset on oikeasti vielä ihan helppoja ja silti tuntuu että pää halkeaa välillä. Meil lapset nukahtaa ihan viimeistää kasilta ja nukkuvat vielä kumpikin päikkärit (ja vielä samaan aikaan) Jossain vaiheessa tässä kuumeilussa tajusin että eihän nuo lapset kauaa pieniä ole ja sitten tavallaan helpottaa kun ei ole kädet konkreettisesti täynnä, vaikka onhan ne täynnä sitten kaikkea muuta.

Nyt kyllä on taas vuodatuksen makua tässä. Ihan oikeasti haluan sen kolmannen ja pärjään kyllä ja nautinkin ihanista lapsistani ihan roppakaupalla. Siispä lähden oikein mieluusti syyskuisiin, kuten joku kutsui (kukahan olikaan ?) Lähdetään kaikki!!!!

-Celly

Vierailija
12/36 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea, ettemme ole yksin ton kolmannen pohtimisen kanssa! ;) Meillä lapset kohta 5v. ja 3v., joten elämä on huomattavasti helpompaa kuin vauvan kanssa! Viimeks eilen mieskin pohti onko sitä ihan hullu, kun edes miettii kolmatta??!! Täytyy myöntää, et välillä tuntuu et olis viisainta vain jättää tähän ja nauttia tästä ajasta ja ennen kaikkea helpommista ajoista.. MUTTA, kun sitä kuitenkin toivoo vielä vauvaa.. :)

Onnittelut kaikille plussaneille ja tsemppiä kaikille meille muille!

Täällä odotellaan menkkoja / plussaa loppuviikosta. Oon syönyt kipeän selkäni takia särkylääkkeitä viimeiset viisi viikkoa, joten ei hirveästi tunne mitään nippailuja ja nappailuja. Täytyy vain odottaa..

am79, yk 3, kp 27/27-30

Vierailija
13/36 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään vastauksen ennustajaelliltä kysymykseen, syntyykö meille kolmas lapsi ja jos syntyy niin milloin. Vastaus oli, että meille ei synny enää lapsia. Että silleen. No,en taida ottaa liian vakavasti. Mutta jäin kyllä vähän miettimään.. Onko muut saanu vastauksia?

Ensi viikolla lääkäriin ultraan tarkistamaan onko kaikki ok kaavinnan jäljiltä. Haluan tarkistaa, ettei ole mitää jäänyt, mikä estäisi raskautumista.

En ole tehnyt uuden vuoden lupauksia, koska ne ei kuitenkaan pidä. Mukavaa uutta vuotta kaikille, ja tärppiä!

Vierailija
14/36 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain yhtä tylyn tuomion... höh! ei uskota mokomaa eukkoa!! =)))

Vierailija
15/36 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuma ja numerokolme: älkää vaipuko mihinkään suohon...eihän noista koskaan tiedä! Mä en edes uskaltais kokeilla, ku stressaan aina kaikesta ihan liikaa...

ON: Miten on mahdollista että aika menee muuten ihan älytöntä vauhtia, mutta kun odottaa sitä päivää että vois testata niin se oikein maaaaateeeeeleeeeee...!?!?!?!?!?!? ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!!!!!

Meillä on 3 v 9 kk ja 2 v 5 kk pojat! Tappelua ja kinastelua riittää, mutta toisaalta myös kuopuskin jo sen verran iso, että niiltä alkaa löytymään yhteisiä leikkejä, mikä taas helpottaa omaa elämää ja jotenkin kuvittelen et jos syksyllä tulis se pikkukolmonen niin esikko ois jo melkein 4,5 v ja kuopus yli 3 niin se olis jotenkin helpompaa, kun olis jo toi mun tänhetkinen " vauvakin" jo vähän omatoimisempi! Kovastihan se yrittää nytkin, mutta ku ei meinaa aina ihan onnistua ;-)

Plussapuhurit teille kaikille!!!

Piinailuterveisin Äiti1983 yk 1 kp 22/28

Vierailija
16/36 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ennustaja elli olla nyt oikeessa. Katsoin juuri viestin, jossa povas mulle vauvaa syntyväksi nyt elokuussa -08. Yrityshän meillä ei vielä ole edes alkanut, eikä ala vielä muutamaan kuukauteen... Tai muuten tulee kyllä todella yllätys vauva!

Vierailija
17/36 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitshapeli: täällä vähän sama... Runsas vuoto kesti päivän ja eilen illalla tuli vaan tuhrua. Häh?!? En tajua. Taitaa olla vähän hormoonit sekaisin. Vai onko jotain hormoonin puutetta?? Eilen just mietin,että taidan tässä kuussa käydä gynellä tarkistuttamassa onko kaikki kunnossa. Viime keväänä kävin viimeksi ja löysi muka myooman, mutta ei sitten ollutkaan kun ultrasi. Jotenkin vaan alkaa ärsyttämään kun ei tiedä missä oikein mennään kun nämä menkat on ihan oudot. :/

Lupauksista... En tainnut mitään uuden vuoden lupauksia tehdä.

Vierailija
18/36 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!minä sain vihdoinkin hyviä uutisia...meille tulee syksy vauva,jos kaikki menee hyvin.plussasin viikonloppuna.plussatuulia teille kaikille.toivottavasti tekin saatte pian hyviä uutisia.minulla on muutaman viikon päästä eka neuvola.toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
19/36 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommista lapsista, meidän lapset on 4,5 ja 3vuotiaat joten kun vauva syntyisi (jós nyt tärppäis) niin esikoinen olisi sitten 5,5 ja kuopus sen 4 joten he ovat jo suht omatoimisia.

Sen takia tahdonkin vauvan nyt, ettei tule mitään järjettömiä ikäeroja.

Täällä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, tosin eihän se mahdollinen raskaus vielä mitenkään edes vaikuttaisi :D

Mites tuota, jostain luin, että jos on syönyt pillereitä ennen raskautumista, voi raskautuminen kestää aikansa, koska hormoonit vielä vaikuttaa ja sitten taas toisaalta luin, että juuri pillereiden lopettamisen jälkeen pitäisi olla kaikkein parhaat mahdollisuudet raskautua, kumpaa siis uskoa, vai ovatko molemmat pelkkää legendaa?

Vierailija
20/36 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit raskautumisesta pillereiden jälkeen. Minulla kesti 2 vuotta pillereiden jälkeen tulla raskaaksi. Tosin painokin oli välillä matalalla, joten sekin varmaan vaikutti. Mutta kaverini esim. tuli heti pillereiden jälkeen raskaaksi. Riippuu varmaan ihmisestä. Muuta en osaa tähän sanoa.