Pikkujouluihin mukaan joku vitun tonttulakki, laitan pirunsarvet
vittuttaa tuommoiset lapselliset hömpötykset. Ja toisiin pitäis oikein pikkupakettikin viedä ja joululauluja kuuntelemalla kuunnella. Perkele, menen vaikka yksin elokuviin ja valehtelen ukolle että menen pikkujouluihin
Kommentit (14)
Minä voin korkeintaan olla petteri punakuono seuraavana päivänä, eikä se johdu pakkasesta
Niin minä teen, koska en voi sietää aikuisten leikkimistä...
häivyn sitten vähin äänin omien kaverieni kanssa toiseen ravintolaan. Ja lahjapakettiin laitan kortsun tai liukuvoidetta
Meistä aikuisistakin on joskus hauskaa leikkiä.
ja töihinkin laitan viimeisenä päivänä (en tiedä laittaako muut)
häivyn sitten vähin äänin omien kaverieni kanssa toiseen ravintolaan. Ja lahjapakettiin laitan kortsun tai liukuvoidetta
jotka ei ollu mukana.Katella kun työkaverit on häpeissään ja yrittävät miettiä mitä tuli sanottua ja tehtyä
Eikö voisi joskus alkoholitonta pikkujoulua järjestää????
että heidän kanssan illanvietto jopa leikkien olisi HAUSKAA!!! Harmi että olen nyt äitiyslomalla :-(
Olispa tylsää olla työpaikassasi... Onneksi olen onnekas!!
hoitolaitoksiin ajantäytteeksi. En koskaan osallistu yhteenkään virkistyspäivään, yms jos ei ole pakko. Olen vaikka pois omalla ilmoituksella ja katson kotona elokuvia
Liittynee johonkin byrokraattisiin raha-asioihin.
hoitolaitoksiin ajantäytteeksi. En koskaan osallistu yhteenkään virkistyspäivään, yms jos ei ole pakko. Olen vaikka pois omalla ilmoituksella ja katson kotona elokuvia
Kyllä meidän työpaikassa kutsutaan!
t. toinen äippälomalainen
että heidän kanssan illanvietto jopa leikkien olisi HAUSKAA!!! Harmi että olen nyt äitiyslomalla :-(
jotka ei ollu mukana.Katella kun työkaverit on häpeissään ja yrittävät miettiä mitä tuli sanottua ja tehtyä
Eikö voisi joskus alkoholitonta pikkujoulua järjestää????
niissä ei ole alkoholia
Ja jos haluat huvia niin osta jotain törkeää siihen pikkupakettiin (toivottavasti siihen ei tarvitse laittaa keneltä se on) joku anuksenkiihotin tai teletappi-dvd...