Ollaan aina nukuttu miehen kanssa eri sängyissä? Outoa?
Edellisen miesystävän kanssa nukuin yhdessä (vaikka olikin kova kuorsaaja), nyt heräisin miehen jokaiseen liikkeeseen, joten olemme seurustelun alusta saakka nukkuneet eri sängyssä. Muita jotka eivät nuku samassa sängyssä? Ja taustaksi, että nyt meillä on pieniä lapsia ja unet sen takia vähissä joka tapauksessa...
Kommentit (11)
huoneissa, ei tule edes samassa huoneessa nukkumisesta mitään. Olen kyllä yritetty, mutta ei onnistu, heräilen vaan jatkuvasti. Lohduttavaa, että muillakin samanlaista ja suhde on kuitenkin onnistunut tai ainakin pitkäaikainen ;). t.ap
Tottakai outoa minusta joka haluan nukkua mieheni vieressä. Mutta jos teille ok, niin mikäs siinä! Kukin OMALLA tavallaan!
Nyt muutettu järjestystä ja nukumme yhdessä. Mutta tuo teidän järjestely ei tunnu siis mielestäni mitenkään oudolta.
Olen aina ollut herkkäuninen ja väsyneenä olen pirttihirmu. Mies pitää ääntä mutta se ei ole ainoa syy, en vain osaa nukkua toisen vieressä. Nukun siis eri huoneessa, vierashuoneessa. Köllötämme parivuoteessamme ja katsomme telkkaria ja hoidamme parisuhdetta mutta kun on aika mennä nukkumaan, kaappaan tyynyn ja peiton ja menen vierashuoneen sänkysohvalle nukkumaan. Se siis pedattu auki jo valmiiksi. Aamulla köpöttelen sieltä vielä hetkeksi miehen viereen :)
ekat 4 vuotta nukuttiin samassa huoneessa, heräsin 10-20 kertaa yössä kuorsaukseen ja olin aina väsynyt katkonaisista öistä.
Nyt (viimeiset 3 vuotta) en enää pysty nukkuu samassa huoneessa, koska en saa muuten nukuttua. Herään ja herään ja herään kuorsaukseen, se on ihan kaameaa!!!!!!!!
Sängyssä aina ennenkin vain nukuttiin (ja minä yritin). Seksi on hoitunut lähes aina olohuoneessa. Eli ei ole vaikuttanut seksielämäämme.
Jos kuorsaus aiheuttaa vaimolle jatkuvan heräämisen 20 kertaa yössä, niin todellakin on järkevää hoitaa nukkuminen eri huoneessa. Ei ole outoa, vaan järkevää. Väitän, että ero tulee jos vaimo jatkuvassa univelassa kun "täytyy nukkua sahamoottorin=miehen vieressä) ;)
Sitäpaitsi, vahvat liitot kestävät eri huoneissa nukkumisen ;) ja jos ero tulee, se johtuu muista syistä kuin eri huoneessa nukkuminen. Uni on elintärkeää ja se on taattava kaikille!!!!!
nukuttu eri huoneissa. Tarkemmin sanoen siitä lähtien kun kuopuksemme syntyi. Mies nukkuu toisessa huoneessa esikoisen kanssa. Aluksi yritettiin nukkua samassa sängyssä mutta kun esikoinen ryömi sinne joka yö, niin hankittiin esikoiselle 120 leveä sänky jossa mies ja esikoinen nukkuvat ja kuulemma hyvin. Minäkin nukun kuopuksen kanssa samassa sängyssä suurimman osan yöstä. Muutamia kertoja ollaan yritetty nukkua taas yhdessä mutta viimeistään aamuyöstä mies on kömpinyt esikoisen kanssa takaisin omaan huoneeseensa.
Minusta tämä on aivan ihana järjestely. Ennen mm. en osannut nukkua ennen kuin yökukkuja mieheni tulisi nukkumaan. Sitten kun se tuli olin jo kiukkuinen väsymyksestä ja siitä että mikä nukkumaanmenoaika se sellainen on. Nyt nukahdan heti ja unen laatu hyvää. Muutenkin nautin nukkua leveästi enkä kaipaa miestä viereeni. Meille riittää normaali yhdessäolo ja treffit milloin missäkin päin kämppää ;).
ollaan aina nukuttu eri huoneissa.
Tullaan olemaan yhdessä varmaan kuolemaan asti,
hyvin levänneinä.
=)
Ihmettelen että jos kuopus on jo 2,5 v niin eikö hän voi nukkua perheen esikoisen kanssa? Niinkuin tässä joku kirjoitti.
Ainakin meidän 3v oli ONNELLINEN kun sai oman vuoteen.
Minusta ainakin tuntus luontevalta laittaa lapset samaan vuoteeseen.
Jo hygienia syistäkin.
Mekin kyllä välillä nukutaan eri huoneissa... Kun mies alkaa tarpeeksi paljon ärsyttämään. ;-)
Aina minulla silti on puoltoista vuotias kuopus vieressä, vähintäänkin OMASSA vuoteessaan, vanhempien sängyn vieressä.
Ehkä laittasin ensin miehen/naisen lääkärille, jos niin paljon kuorsaa, ettei nukutuksi saa.
Me olemme nukkuneet aina. Ja yhdessä oltu 13 vuotta. Ei haittaa meitä yhtään mutta tuntuu, että muilla on kyllä siihen painavaa sanottavaa.