Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako täällä käydä äidit joilla ei ole alle kouluikäisiä lapsia?

Vierailija
31.12.2007 |

Vastasin muutama päivä sitteen ketjuun jossa kyseltiin lasten mieluisia joululahjoja ja eräässä viestissä tuli että mitä teet täällä kun sulla on isot lapset...

Jos haluan sillointällöin käydä täällä ja antaa kenties joillekkin ihan kokeiltavia vinkkejä/kertoa omia kokemuksia asioista ja ehkä auttaa jotakin niin enkö saisi sitä tehdä?

Muistan itse hyvin millaista oli esim alku ensimmäisen kanssa ja kokemusta on kertynyt myös kaksosista,keskosista,erityislapsista,infektioista jne jne

Kuin myös pk-elämästä niin lasten kuin työntekijän kannalta kun olen itse lastenhoitaja....

En tunne tehneeni väärin vaikka meidän murkut joskus kysyykin että mitä sä siellä vauva-lehden sivuilla teet :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, minä myös luen näitä viikoittain. Olen kirjoittanut paljon omia kokemuksiani äidinmaidon luovuttamisesta, lasten ruokinnasta ennen ja nyt, vaatetuksesta, kasvatuksesta ja yleensä lapsista.

Nytkin äsken tuolla joku kysyi onko jollain kolme poikaa tai kolme tyttöä, joten tuli taas kerrottua...Olisiko meille jo vähän varttuneemmille vanhemmille oma palsta jossa sitten nuoret voisivat käydä kun haluavat seurata ja osallistua. Minä luen täällä mielenkiinnosta, koska olen varhaiskasvattaja sekä on omia lastenlapsia. Luen Vauva-lehdenkin ja Kaks´Plussan että pysyn ammatillisestikin ajan tasalla. Pysyn vaippamerkeissä jne. Lastenlapsia kun on niin kiinnostaa tämänhetkiset asiat, saa vihiä leluista, vaatteista, ruokinnasta ym. Meitä on siis ainakin kaksi jotka ajattelemme samalla tavalla, eli tottakai. Muutenkin tuntuu kuin vasta äsken olisi ollut synnyttämässä ja viemässä ensimmäistä kouluun. Toivottavasti saan lukea ajatuksiasi täällä tai mahdollisesti meikäläisille perustettavassa sivustossa.

Vierailija
2/3 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy myös lapsettomat ja viisikymppiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen roikkunut kuopuksen odotusajasta lähtien, milloin enemmän, milloin vähemmän aktiivisesti.

Minusta on ihanaa, että palstalla on monenlaisia äitejä. Joillakin äideillä on lapsia isolla ikähaitarilla, joillakin on esikoinen vasta pilkkeenä silmäkulmassa. Nykyisin jätän vauva- ja taaperokeskustelut yleensä avaamatta, ellei otsikosta jo selviä, että minulla olisi ehkä " kokemuksen syvällä rintaäänellä" jotain uutta asiaan annettavana. Aika paljon täällä kuitenkin keskustellaan myös pienten koululaisten ja jopa nuorten ongelmista, viimeksi vilkkaana kävi (tai luultavasti käy edelleen) 14-vuotiaiden alkoholinkäyttöä koskeva keskustelu.