Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä, joka jää pahojen työpaineiden takia pois np-ultrasta?

Vierailija
30.12.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli pyörtyä, kun otin housuja pois ultraa varten... Hänet ajettiin kiireen vilkaa pois.

Vierailija
2/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa kotona stressiään? On työpaikalla uurastamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseenkään ei meinannut tulla, koska sattui töissä olemaan. Työkaverit onneksi heitti sen pihalle sieltä ja kerkes paikalle just ennen ku vauva synty.

Vierailija
4/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta ultrasta. Ja sit tuli sellainen " löydös" mikä viittasi kehitysvammaan. Aika kamalaa oli. Onneksi oma veli oli mukana niin selosti sit muille tilanteen - oli aika shokki. Onneksi oli väärä hälytys. Mutta ilon vei keskiraskaudesta.. :(

Vierailija
5/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Ei mua haitannut. Se maksaa meidän ruoan ja kodin..

Vierailija
6/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kivaa ole, jos työssä on kauhee kiire.

Vierailija
8/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotona hoitamassa vanhempia lapsia. Eikä tule rakenneultraankaan. Ja huonossa tapauksessa on lastenhoitajana synnytyksenkin ajan.

Mutta kyllähän mä nyt aikuinen nainen pärjään itseksenikin.

Vierailija
9/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niiiin kiire, ettei ole 1-2 tuntia aikaa?

Vierailija
10/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä miestä siellä tarvita! Jos jännittää mennä yksin niin ota joku ystävä tai vaikka äitisi mukaan.

Vierailija
11/11 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ollut kaikissa ultrissa, omasta tahdostaan. Ensimmäisellä kertaa haluttiin yhdessä kokea tuo onnentäyteinen hetki - kunnes sitten sikiö todettiinkin elottomaksi. Olen todella onnellinen siitä että mies oli mukanani tuolloin kun kauan ja hartaasti odotettu raskaus päätyi keskenmenoon.

Seuraavissa raskauksissa hän halusi myös olla mukana ja välillä tuli vatsaan niitä huonojakin uutisia joita oli sitten mukavanpi sulatella yhdessä. Keskenmenon, yhden kehitysvammaisen lapsen ja toisen lapsen vammaepäilyn jälkeen täytyy ikävästi myöntää ettei ultrat varmaan jatkossakaan tule olemaan minulle mitään iloisia vauvan kurkistushetkiä vaan oikeita tutkimuksia joissa katsotaan onko sikiö hengissä ja löytyykö hänestä kenties jotain hälyyttävää.

Nyt koen olevani sen verran karaistunut että varmasti seuraavien raskauksien ultrat kestäisin yksin, olenhan jo valmiiksi varautunut pahimpaan. Mies on kuitenkin sitä mieltä että hän ei minua niihin yksin päästä joten en varmaan tilanteeseen joudu.