Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki, milloin olet viimeksi soittanut siskollesi tai veljellesi, milloin tapasitte viimeksi?

Vierailija
30.12.2007 |

Oletko muistanut sanoa, että välität? Oletko kuunnellut, mitä hänellä on sinulle sanottavaa?

Olen perjantaina haudannut veljeni, vietimme meillä kotona muistojuhlaa. Juhlan jäljiltä veljeni hymyilevä kuva lipaston päällä.. aina kun sen näen, muistan aina uusia ja uusia asioita, mitä olisin voinut hänen kanssaan vielä puhua, mitä unohdin sanoa.. Juttelen kuvalle äänettömästi ja toivon, että veli kuulee jossain..

Olen omistanut mielessäni Ari Koivusen Angels are calling-biisin veljelleni. En usko, että veljen aika oli vielä lähteä, siksi tuo kappale koskettaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa juttelin eilen puhelimessa, toisen veljeni näin eilen. Viimeksi oltiin kaikki sisarukset koolla puolisoineen, jouluna äitimme luona. Olen molempien veljieni kanssa tekemisissä melkein viikottain, joskus voi olla pidempi aika että ei nähdä, mutta ainakin viikottain puhutaan puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tapahtui jotain.

Ei olla nähty kymmeneen vuoteen ja viimeksi puhuin hänelle kahdeksan vuotta sitten, sekin päättyi että hän alkoi haukkumaan mua, kun lupasin lainata äidillemme rahaa.

Vierailija
6/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoille soittanut noin 5 vuotta sitten ja veljelle noin 2 vuotta sitten

Vierailija
7/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko muistanut sanoa, että välität? Oletko kuunnellut, mitä hänellä on sinulle sanottavaa?

Olen perjantaina haudannut veljeni, vietimme meillä kotona muistojuhlaa. Juhlan jäljiltä veljeni hymyilevä kuva lipaston päällä.. aina kun sen näen, muistan aina uusia ja uusia asioita, mitä olisin voinut hänen kanssaan vielä puhua, mitä unohdin sanoa.. Juttelen kuvalle äänettömästi ja toivon, että veli kuulee jossain..

Olen omistanut mielessäni Ari Koivusen Angels are calling-biisin veljelleni. En usko, että veljen aika oli vielä lähteä, siksi tuo kappale koskettaa.

Vierailija
8/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa olen puhunut viimeeksi 8-9 vuotta sitten ja tavannut viimeeksi 5 vuotta sitten.

Vierailija
9/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kertonut että välitän ja olen sen teoin osoittanutkin.

Minulla on tapana elää niin, että jokainen päiväni voisi olla viimeinen ja silti en jäisi katumaan mitään.

Otan ap osaa suruusi.

Vierailija
10/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten kerroin että rakastan. Ainoa sisarus, ihana pikkuveli. Kohta 30.

Vierailija
11/25 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni tuli juuri ovestamme sisään. Kolmannelle veljelleni soitin muutama päivä sitten.

Vierailija
12/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viikoittain ollaan yteyksissä. Jos ei nähdä, niin ainakin puhelimessa puhutaan.

Vierailija
13/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes, mitä heille tällä hetkellä kuuluu, ovatko töissä, terveitä... Jos kuolevat, niin en usko, että hautajaisinkaan menisin.

Joillain vaan ei ole koskaan muodostunut läheisiä välejä, johtuen vanhemmista ja lapsuuden tapahtumista. Ihmettelen, että miten tässä elämässä näin kävikään :(

Mutta ole sinä kiitollinen, että olet saanut jakaa elämäsi niin läheisen ihmisen kanssa ja muistella häntä aina hyvällä. Ajattele, miten paljon olisit menettänyt, jos häntä ei olisi ollutkaan.

Vierailija
14/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, etten ole sisarpuoleni kanssa jutellut aikoihin. Emme ole kovin läheisiä ja hän asuu kaukana. Velipuolen näin juuri ennen joulua ja täyssisarusten kanssa olen ollut yhteydessä säännöllisesti.

Vierailija
15/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä soitellaan pari kertaa kuussa ja nähdään sen lisäksi kuukauden, parin välein.

Vierailija
16/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat alle 40. Tapasimme jouluna. Asumme kaukana toisistamme, tapaamme kerran pari vuodessa, mutta soittelemme ja meilaamme useammin. On minulle myös hyvä ystävä. Suoraan emme ole sanoneet toisillemme välittävämme, mutta luulen meidän tietävän suhteemme tärkeyden molemmat.

Voimia ap:lle läheisen menetyksen johdosta.

Vierailija
17/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille siskoille soitin eilen ja veljeä näin viimeeksi perjantaina. Kirjoittelen isosiskoni kanssa Facebookissa lähes päivittäin. Asutaan eri puolilla maata mutta ollaan oikeasti ihan parhaat kaverit.

Vierailija
18/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelemme toisillemme vain pari-kolme kertaa vuodessa.

Emme ole läheisiä toisillemme.

Minä haluaisin olla useinkin tekemisissä ja nähdä vaikka viikottain mutta veljeni on niin erilainen.

Pitävät itseään niin paljon parempina ihmisinä ja raha noussut hattuun.

Vierailija
19/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatus että menettäisin ainoa isoveljeni itkettää.

Vietimme taas joulun yhdessä kuten meillä on tapana.

Harmi vaan, meillä kummallakin on omat perheet ja paljon töitä, emmekä ole niin paljo yhteydessä kun haluaisin.

Halasimme muuten syksyllä erään tilaisuuden jälkeen ja veljeni (vähän ottaneena) kertoi taas kuinka tärkeä hänelle olen.

Vierailija
20/25 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut viimeksi 2 v sitten. Enkä ole tainnut soittaakaan hänelle. Pari kertaa olen kirjoittanut ja kysynyt mitä kuuluu. Vastaus on ollut " hyvää, terveisin xx" . Eipä siis kiinnosta ottaa yhteyttä.