Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskit! Voisitteko ystävällisesti ottaa huomioon muutkin?? Maailmaa on muuallakin kun ison mahanne ympärillä!

Vierailija
13.02.2008 |

Kyllä ärsyttää, kun lihavat on aina vinkumassa sitä, että heihin pitää suhtautua normaalisti ja ei saa syrjiä.

Mutta mitä ne itse tekee: jyrää itsekkäästi esim. ruuhkabusseissa, uimahalleissa, joka paikassa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lihavat lapset ovat todella itsekkäitä. Ne jyrää normaalit lapset mennen tullen esim. leikkipuistoissa ja uimaloissa.

Vierailija
2/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikalihavuus maksaa valtioille ihan älyttömästi joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa =D

Vierailija
4/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveyskeskuksiin sisään puntarin kautta! Jos BMI on yli 25, niin tuplamaksu. Jos yli 30, niin saisivat itse maksaa todellisten kulujen mukaan.

Vierailija
5/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden koulutus vaatii niin paljon enemmän

Vierailija
6/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juoppovero, rumuusvero, röökivero, huumevero ja tyhmyysvero olisi kanssa hyviä...

Vierailija:

ja terveyskeskuksiin sisään puntarin kautta! Jos BMI on yli 25, niin tuplamaksu. Jos yli 30, niin saisivat itse maksaa todellisten kulujen mukaan.

MUUTEN, EU:ssa kuolee tuhansia lapsia/nuoria PASSIIVISEEN tupakointiin. Harva läski tekee kenestäkään muusta sairasta, paitsi ehkä itsestään.

Vierailija
7/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, joiden BMI on yli 30, terveydenhuollon maksut todellisten kulujen mukaan. Voisi alkaa kummasti ruumiinrakenne, aineenvaihdunta ja harvinaiset lihavuutta aiheuttavat itsestä riippumattomat sairaudet karisemaan läskiperseiden keskuudesta. : )

Vierailija
8/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viereen tuli heti alkumatkasta nainen, joka painoi varmaan 200kg.

Ei välittänyt yhtään siitä, että en mahtunut istumaan enkä tekemään paikallani juurikaan mitään.

Ja se haju... se kruunasi kaiken!

Vierailija
9/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin on vitsit vähissä, kun pitäisi muutenkin ahtaassa tilassa vaikka syödä, ja naapuripenkin ihrat vyöryy lautaselle

Vierailija
10/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAURIOITTAVAT MUIDEN elämää, läski ei ketään häiritse, paitsi white trash lähiöämmien silmää haittaa!!!

Itse en ole lihava(enää) mutta jokin tolkku tuohon painorasismiin olisi saatava. Esim. kuinka moni teistä haukkujista esim. polttaa tupakkaa? Juuri tuli tutkimus, missä lapsia pelotti vanhempien tupakointi!!

Vierailija:

Ja juoppovero, rumuusvero, röökivero, huumevero ja tyhmyysvero olisi kanssa hyviä...

Vierailija:

MUUTEN, EU:ssa kuolee tuhansia lapsia/nuoria PASSIIVISEEN tupakointiin. Harva läski tekee kenestäkään muusta sairasta, paitsi ehkä itsestään.

Vierailija
11/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit alkaa heti puolustelemaan ja yrittävät saada keskustelun tupakoitsijoihin.

ja ei, itse en polta.

Vierailija
12/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Vierailija
13/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Läskit alkaa heti puolustelemaan ja yrittävät saada keskustelun tupakoitsijoihin.

ja ei, itse en polta.

Vierailija
14/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄTEÄ täytyy.

Vierailija
15/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko siis maksua teiltä laihemmilta? Kiva!

Vierailija
16/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että kyseinen henkilö ei pysty tuomaan itseään " esille" ja tuottamaan itselleen mielihyvää muutoin kuin haukkumalla läskejä.

Ja miksi juuri läskejä? No mitäpä muuta sitä keksisi niin helposti. Juoppoja kun alkaisi haukkumaan ei se saisi huomiota tässä määrin ollenkaan.

No siksi koska älykkäitä hän ei voi haukkua kun jäisi auttamattomasti toiseksi.

Hän ei voi haukkua laihoja koska muut eivät liittoituisi hänen kanssaan, ja koska tällä hän haluaa tuoda julki että olen laiha. (tai ainakin luulee olevansa)

Hänellä luultavasti on kurja päivä ja haluaa aiheuttaa sen muillekin ettei joudu yksiksensä sellaista kokea.

Yhteen vetona siis: Yksinkertainen, yksinäinen ja elämässään jossain määrin epäonnistunut ja pettynyt henkilö.

Vierailija
17/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikea hyväksyä, että lihavat eivät ole niitä leppoisia :)

Vierailija
18/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuulkaas teillä läskeillä aika mahdotonta olla HUOMAAMATON:)))

hahahahaaaah.

laihduttakaa itsenne ihmisen näköisiksi.

Vierailija
19/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on kuulkaas teillä läskeillä aika mahdotonta olla HUOMAAMATON:)))

hahahahaaaah.

laihduttakaa itsenne ihmisen näköisiksi.

160/51, jolla on myös sydämen kauneutta ulkoisen lisäksi

Vierailija
20/24 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tukevat ihmiset ovat kovin arkoja, kun on kiusattu jo lapsena niin paljon. Eivät suinkaan mitään röyhkeitä etuilijoita.