Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko mitään järkeä asua Riihimäellä, jos mies käy helsingissä töissä?

Vierailija
30.12.2007 |

Ja jos olisi, niin missä siellä? Ollaan lapsiperhe, omistetaan yksi auto ja toista ei haluttaiskaan, rivaria tai omakotia katottais...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vielä muutaman vuoden lasten kanssa kotona, mutta osa-aikatyötä varmaan katselisin sitten uudelta asuinpaikkakunnalta - miehen työmatka tässä siis se suurin onelma on! ;) Tosin on itse sanonut, ettei tunnin junamatka mitään tee, jos muuten löydetään mukava koti mukavasta " pikkukaupungista" (n.50t asukasta).

Vierailija
42/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia okt: ja löytyy ympäri Riksua, keskustassa mm. Koivistonmäessä ja Harjukylässä. Hirsimäessä myös, on tosin jo hieman kauempana. Samoin Petsamossa ja Huhtimossa.

vanhempia okt: ja ei ole ollenkaan esim. Kirjauksessa, Lemmenmäessä, Korttionmäessä eikä Pohjankorvessa.

Paskaseutua täällä on tosiaan on tuo Peltosaari, mutta siellä ei oikeastaan omakotitaloja ole. Muut lienevät ihan rauhallisia, itse asumme nyt tilapäisesti vuokralla Petsamossa ja tässä vieressä on Sipusaaari, jossa on myös paljon vanhempia omakotitaloja. Tosin täältä on matkaa asemalle 2,5 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvanut hurjasti ja uusia palveluita tulee kokoajan kuin sieniä sateella. Vielä ovat asunnot suht edullisia, mutta tuskin kauaa...

Vierailija
44/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel ei oo mitään muuta positiivista kun ajantasalla olevat kapakat!

Vierailija
45/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käydään Helsingissä töissä. Aika ankea paikkahan RIihimäki on, mutta onneksi Helsinkiin pääsee nopeasti tuulettumaan, kun alkaa maalaiset ärsyttämään.

Vierailija
46/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kumpikin käydään Helsingissä töissä. Aika ankea paikkahan RIihimäki on, mutta onneksi Helsinkiin pääsee nopeasti tuulettumaan, kun alkaa maalaiset ärsyttämään.

Widdu mikä idiootti...

Vierailija
47/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadilaisten kannattaakin pitää suunsa kiinni, jos positiivista sanottavaa ei ole.

Vierailija
48/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa Lahti ja Porvoo kävisi, jos tuolta etäisyydeltä hakisin, mutta Riihimäelle minua ei saisi.

Vierailija
49/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ollaa pokkaa haukkua paikkakuntaa vaan jonkun yleisen olettamuksen perusteella. Täällä ei ole esim. edes pakolaisia juuri yhtään!

Vierailija
50/50 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin aikoinani Riksusta Myllypurossa töissä junalla ja matkoihin meni aikaa yhteensä 3 tuntia!!!! Metromatkat laskettu siis tähän mukaan.

En jaksanut kuin puoli vuotta, ihan perseestä tuollainen reissaaminen! Nyt työmatka kävellen 20min, pyörällä 10min ja autolla 5min =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi