Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ KOTIÄIDIT PIIKKIÖSSÄ?

30.12.2007 |

Hei! Missä te kotiäidit tapaatte toisianne muualla kuin esim. perhekerhoissa tms.? Olemme kierrelleet puistoja ulkoiluseuran toivossa 4- ja 1-v. lasteni kanssa. Perhepäivähoitajia näyttää olevan liikkeellä, mutta mihin katosivat kotiäidit talven tultua?

(Alueelta Hakametsä-Moskala-Kirismäki)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen 1-v. tytön kanssa puistoon tänään torstaina kymmeneen mennessä.

Toivottavasti nähdään!

Vierailija
2/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, olen kotiäitinä Piikkiössä ja ihmetellyt itsekin samaa kuin sinä, eli missä kaikki kotiäidit piileksii täällä muuta kuin kerhoissa. Minulla tyttö 1v 8kk ja poika 6v, asumme Ylhäisissä eli lähellä Kurjenkankareen puistoa. Käymme tosiaan seurakunnan kerhoissa ja Nuppulassakin mutta ulkoiluseura olis kyllä tosi tarpeen arkisin - on se vaan niin tylsää puistoilua 1-vuotiaan kanssa..voihan olla että jo tunnemmekin mutta jos kaipaat kaffettelu ja puistoiluseuraa niin lähettele ihmeessä postia, eihän meitä tosiaan täällä Piikkiössä ruuhkaksi asti ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiva kuulla, että on muitakin täällä, jotka kaipaavat kahvi- ja ulkoiluseuraa! Olemme uusia asukkaita täällä, emmekä ole vielä tutustuneet paikalliseen kerho- ym. toimintaan. Varmasti niissäkin tulemme käymään, mutta tosiaan seuraa itselle ja lapsille ulkonakin kaivataan. Olen vihreä näillä keskustelupalstoilla. Saako tätä kautta yhteyden nimimerkkeihin sähköpostitse? Ohjeita kaipaan...

Vierailija
4/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole itsekkään vaivautunut ottamaan selvää miten tänne uskaltaisi laittaa oman sähköpostiosoitteen tms. mutta heitän kysymyksen tonne-aihe vapaa- palstalle niin eiköhän joku osaa neuvoa meitä!??

Vierailija
5/7 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta! Mulla on sellainen käsitys, että että ei kai tänne " turvallisesti" pysty laittamaan osoitetta tms. Kai se on kaikkien näkyvillä sitten...?

Miten olisi, jos tavattaisiin jossakin leikkipuistossa huomenaamupäivänä tai torstaina? Onko teille liian pitkä matka tulla Moskalan leikkipuistoon? Siellä olisi ehkä 4-v. pojalle kavereita vähäksi aikaa. Aika ajoissa vaan täytyy puistoon lähteä. Oltais siellä noin 9.30 tai 10 aikaan. Meillä herätään seitsemän aikaan keskimäärin. Mitä mieltä olet? Ehdota jotakin, jos tämä ei sovi! Kiva olisi tehdä uusia tuttavuuksia kotikulmillakin!

Vierailija
6/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin hyvät uudet vuodet sinnepäin! En ole oikeen kerinny koneelle mutta huomenna torstaina meille sopis hyvin tulla Moskalan puistoon 9-10 välillä( olihan se nyt toi tossa ison pellon keskellä kun Rungon tieltäkin näkyy!?)joten nähdään siellä jos sulle viel sopii..koitan vielä illalla tsekata oletko kerinny vastaan, morjes!

Vierailija
7/7 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Nyt mulle voisi laittaa meiliä osoitteeseen piikkis2@gmail.com. Palataan aiheeseen sitä kautta. Myös muut uudet ja vanhat piikkiöläiset kotiäidit meilailkaa! Täällä tosiaan äiti ja kaksi lasta kaipaavat seuraa silloin tällöin.