Mitä ja miten vanhoja vaatteita päällä?
Mulla on jalassa joulupukin tuomat villasukat, n. vuoden vanhat henkkamaukan trikoohousut, marimekon pallopaita n. 2 vuoden takaa, alusvaatteista rintsikat n. vuoden vanhat, pikkarit varmaan 3 vuotta.
Mites muilla?
Kommentit (23)
housut ostettu syksyllä 2009, mekko 2014, neulepaita 2010, pikkarit 2013, rintsikat 2013 ja kengät 2012
Tässä varustuksessa olen siis töissä tänään
paita ehkä 2 vuotta vanha (tosin voi olla vaikka neljäkin vuotta sitten ostettu, en muista tarkkaan), alkkarit varmaan ainakin 5 ellei 10 vuotta vanhat ja rintsikat nelisen vuotta vanhat imetysliivit (oli vähän huono tilanne puhtaissa alusvaatteissa tänään aamulla :D en edes imetä enää).
paita elokuulta 07, rintsikat ? (vanhat), alushousut ?, verkkarit noin 2 v, sukat ?, tossut elokuulta 07
joskus oikeasti pukeudun kyllä vanhoihin vaatteisiin.. eli tyyliin 1700-1800 lukua... Mutta se on taas jo toinen juttu.
ja 4 vuotta vanha kasmirvillatakki.
sukat n kuukauden vanhat, välihousut about 10v vanhat ja collegepaita samaa ellei vanhempaakin mallia (isäni ja pikkuveljeni kautta mulle päätnyt rutkale)
ja päällä näin sunnuntain alkuillasta.
Jee!
Mulla siis plyyshinen oloasu (no ei mummomallia, vaan mallia nuoriso), joka ainakin 3 vuotta ollut jo käytössä ahkerasti. Alusvaatteet on ainakin yhtä vanhoja. Villasukat löytyy täältäkin ja ikää niillä on varmaan jo kohta 10 vuotta.
Rintsikat on ehkä kaksi kuukautta sitten ostetut, alushousut on varmaan viisi vuotta vanhat.
rintsikat 1kk vanhat, pitkikset 1,5v vanhat, kaksi paitaa käytettyinä saatu joten en voi tietää :-D : Niin ja villasukat nelisen vuotta vanhat.
6kk vanhat farkut, 1v vanhat pitkikset, 6kk vanhat rintsikat ja 1,5 v vanhat alkkarit.
Viime keväänä ostetut mustat legginsit ja mustat sukat, viimekesäiset vihreät puuvillacaprit ja miehen vanha Levi' s collegepaita, jonka ikä tuntematon, ostovuosi unohtunut jo vuosia sitten ;)
Olohousut, ostettu noin vuosi sitten. Sukat, ostettu torstaina. Rintsikat, ostettu noin vuosi sitten.
Pitkähihainen t-paita taitaa olla pari vuotta vanha ja nämä farkut ostin muistaakseni kuusi vuotta sitten.
Sukat ja alusvaatteet muutaman kuukauden vanhoja, collegehousut parin vuoden takaa ja viime viikolla ostettu trikoopaita.
2 v. vanhat trikoohousut, viime kesänä ostetut imetysrintsikat, 4 vuotta vanhat alkkarit ja 3 vuotta vanhat villasukat.
trikoohousut, n vuoden nekin, 1 kk vanhat rinulit ja n 2 kk vanhat mustat alkkarit. varpaat paljaat, musta kynsilakka niissä :)
Farkut 1 päivä, trikoopaita noin 3 kk, rintsikat noin 3 kk, pikkuhousut 3 v.
Normaalisti tuntuu että päällä on aina ainakin viisi vuotta vanhat vaatteet...
1-10+ vuotta