Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vi**u.. meille tuli miehen entisen akan postia.. mitä teen sille?

Vierailija
12.11.2008 |

Eli kirje akalle joka on muuttanut täältä pois jo viisi vuotta sitten.. osoite on siis tänne.. lähettäjää ei kuoressa ole.

Heitänkö suoraan takkaan?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani.. kumpa sitä osaisikin olla niinkuin nämä muut normaalit ihmiset joita ei tällaiset asiat haittaa, mutta vaikka minäkin olen mitä yrittänyt niin ei tälle vain voi mitään.. nyt nämä asiat ei sentäs enää ihan joka päivä vaivaa/tee elämästä helvettiä, mutta kyllä tällaiset kirjemuistukset saa sapen kiehumaan.. miksi tuokin helvetin kirje piti tulla..

Ap

säälittävää, mut mä ap ymmärrän sua ihan hyvin. Mäkin vedän yhä tänä päivänä pultteja miehen existä ja haluaisin todella päästää menneet sinne menneisyyteen ja ymmärrä et oon skitso, lapsellinen, hullu, huonolla itsetunnolla varustetu jne, mut en vaan pääse yli muutamista tapauksista jotka meidän suhteen aikana tosin jollain tavoin ovat minuunkin vaikuttaneet. Jos joku osaa mulle neuvon antaa miten päästä niistä yli, olkaa hyvö ja kertokaa. Kateeks käy teitä joiden kommentit on non järkeviä

Vierailija
42/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimästi hakemaan apua tilanteeseesi. Ja ihan muuta apua kuin av-apua. Toimi siis seuraavasti:

1. Mene postiin. Ota kirje mukaasi. Sano siellä kovaan ääneen, että ko. niminen henkilö ei asu osoitteessanne ja kehota postia välittämään tietoa myös postinkantajalle ja hänen mahdollisille tuuraajilleen, etteivät koskaan, erehdyksessäkään, jaa teille ko. henkilön postia.

2. Soita perheneuvolaan tai vastaavaan paikkaan omassa kunnassanne. Varaa sieltä itsellesi aika. Mene keskustelemaan itsetunnostasi, suuttumuksen käsittelytaidoistasi ja perhetilanteestasi. Kysy myös mieheltäsi, että haluaisikohan hän mahdollisesti keskustella perheestään siellä. Luulen, että miehelläsi ei ole kovinkaan helppoa. Samaa ajattelen lapsistanne.

3. Siivoa suusi. Kamalaa kielenkäyttöä noinkin mitättömästä asiasta perheelliseltä naiselta. PS. Asia oikeasti on todella mitätön ja ylivoimaisesti suurin osa edes tämän av:n palstailijoista ei olisi juurikaan vaivannut päätään moisella.

4. Selvitä itsellesi, mitä aikuisen ihmisen on soveliasta tehdä esim. suuttuessaan. Soveliasta ei ole haukkua omaa miestä, kun hän ei asialle mitään voi. Soveliasta ei ole avata toisten kirjeitä tai edes miettiä sellaista, saatika hävittää kirjettä. Myöskään kovin suotavaa eikä reilua ei ole arvostella kenenkään menneitä, varsinkaan kun menneillä tekemisillä ei ole enää nykyisessä elämässä minkäänlaista painoarvoa tai merkitystä (ymmärsin, ettei miehelläsi ole ollut vuosiin mitään tekemistä exän kanssa?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vihaanko tätä taloa (jota pitäisi vielä kodiksi kutsua) sydämeni pohjasta.

Ap

Vierailija
44/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vittuilematta tämän sanon, jos tämä ei ole provo.

Vierailija
45/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex ex yhä soittelee anopilleni ja jauhaa meistä ja heidän edesmenneestä suhteesta, josta aikaa 5v, yritä siinä sit unohtaa exät.

Vierailija
46/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex ex yhä soittelee anopilleni ja jauhaa meistä ja heidän edesmenneestä suhteesta, josta aikaa 5v, yritä siinä sit unohtaa exät.

Vierailija
47/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kai mä nyt oikeasti meinaa täältä lähteä, kunhan vaan saan miehelle kiukuta tuosta kirjeestä..

ap

Vierailija
48/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän miehen exä (ei vaimo, vaan avovaimo n vuoden ajan) olisi yhä yhteyksissä miehenne äitiin, käy siellä kylässä ja soittelee, tekstailee jne. Meillä tää on usein tappeluna kun mies ei saa sanotuksi äidilleen et lopeta ja äitikin kait liian kiltti lopettaakseen yhteydenpidon. ja mua vituttaa

Vierailija
49/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miehelle ajattelin tuon kirjeen näyttää ja sanoa että jos vielä kerrankin tänne tulee tällaista postia niin minä ja lapset muutetaan täältä pois..

ap

Vierailija
50/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t52 joka on kyllästynyt tähän tappeluun ukon kans

Vierailija
51/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verratakaan!!!

Vierailija
52/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus valita itse ystävänsä. Nehän voi vaikka mennä naimisiin keskenään jos huvittaa. Ei se minun parisuhteestani ole pois. Kiva jos voidaan olla sivistyneissä väleissä eronkin jälkeen.

Vierailija
53/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaa mieltä olen kuin tuo yksi ihminen, että anoppi saa itse valita ystävänsä. Jos ex on tekemisissä vain anoppisi kanssa eikä häntä sentään sukujuhliin raahata, niin ei kuulu sulle tai miehellesi. Epäiletkö että ne anoppisi kanssa vehkeilee siellä jotain sun pään menoksi? No tuskin. Pidät vaan huolta ettei sun tarvi olla sen exän kanssa tekemisissä, as simple as that.

Vierailija
54/54 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun ero vaan vireille ja syyksi voit kirjoittaa sit siihen, että postin jakeluvirhe!

Päivän paras! :D