Vi**u.. meille tuli miehen entisen akan postia.. mitä teen sille?
Eli kirje akalle joka on muuttanut täältä pois jo viisi vuotta sitten.. osoite on siis tänne.. lähettäjää ei kuoressa ole.
Heitänkö suoraan takkaan?
Kommentit (54)
no en kai mä nyt oikeasti meinaa täältä lähteä, kunhan vaan saan miehelle kiukuta tuosta kirjeestä..
ap
ole ap:n mies, vaikka onkin hänen lapsiensa isä...
että joku lähettää postia väärään osoitteeseen....
no en kai mä nyt oikeasti meinaa täältä lähteä, kunhan vaan saan miehelle kiukuta tuosta kirjeestä..
ap
vai onko mies sen lähettänyt? Tuossa ei ole mi-tään järkeä.
että on vetänyt tänne kaikenmaailman akkoja asumaan ilman että kunnolla edes tuntee..
Tuohan on sun ongelmasi? Ihan eri juttu, jos sanoisit, että sulle tuli paha mieli. Mutta kiukuttelua en ymmärrä ollenkaan.
pitkäaikainen vaimo vain lisäksi...
että on vetänyt tänne kaikenmaailman akkoja asumaan ilman että kunnolla edes tuntee..
onko noita "akkoja" ollut siis useitakin? Tuleeko niille muille postia?
et sä voi syyttää miestäsi sellaisesta, jonka se on tehnyt ennen sua. Sun miehessä ei nyt ole mitään syytä.
Lisäksi mietit suhteenne 2 ekaa vuotta jotain miehesi vanhaa seurustelujuttua. Voi elämän kevät...
tuota entistä akkaa.. olin jo eroamassa kun tuntui että en pääse yli millään.. ja nyt kun olen viimein päässyt yli niin eikö perkele tällaisia muistutuksia tule..
oli tekemisissä kun asui ukkos kanssa yhdessä. Esim. mä saan vieläkin lehdistä mainostarjouksia vanhalla sukunimellä vaikka oon ollu naimisissa (ja ottanut mieheni sukunimen) jo 4v. Oon joskus monta vuotta sitten tilannu jotain lehteä ja nyt yrittävät uudelleen että eikö se tilais...
Mikä siinä niin erityisesti ärsyttää? Onko hän vielä tulossa takaisin tms?
Ärsyttää vaan koko ajatus siitä akasta täällä samoissa nurkissa.
kyllä mä luulen että tuon on joku yksityinen ihminen lähettänyt kun osoitetiedot on kirjoitettu käsin ja postimerkkinä on tavallinen 1lk merkki.
miestä ukoksi ja lasta kersaksi.
Se johtuu tästä murteesta :)
Ap
Miksi te ette muuttaneet jo silloin 5 vuotta sitten.....
arvaa vihaanko tätä taloa (jota pitäisi vielä kodiksi kutsua) sydämeni pohjasta.
Ap
säälittävää, mut mä ap ymmärrän sua ihan hyvin. Mäkin vedän yhä tänä päivänä pultteja miehen existä ja haluaisin todella päästää menneet sinne menneisyyteen ja ymmärrä et oon skitso, lapsellinen, hullu, huonolla itsetunnolla varustetu jne, mut en vaan pääse yli muutamista tapauksista jotka meidän suhteen aikana tosin jollain tavoin ovat minuunkin vaikuttaneet. Jos joku osaa mulle neuvon antaa miten päästä niistä yli, olkaa hyvö ja kertokaa. Kateeks käy teitä joiden kommentit on non järkeviä
Siksikö kun miehen ex-avokki on asunut samoissa nurkissa joskus 5v sitten?
arvaa vihaanko tätä taloa (jota pitäisi vielä kodiksi kutsua) sydämeni pohjasta.
Ap
ja työntää sisääsi. Kirjoita sitten päälle että ei asu täällä ja vie postiin. Tule sitten kertomaan oliko kivaa ja saitko rauhan?