Vi**u.. meille tuli miehen entisen akan postia.. mitä teen sille?
Eli kirje akalle joka on muuttanut täältä pois jo viisi vuotta sitten.. osoite on siis tänne.. lähettäjää ei kuoressa ole.
Heitänkö suoraan takkaan?
Kommentit (54)
Ja jos kirjekuori toimenpiteessä vioittuu, niin laita uus kuori tai heitä roskiin koko homma. Kyllä mä lukisin:)
Ei voi olla noin hataralla pohjalla teidän suhde, että tuntisit asemasi jotenkin uhatuksi yhden kirjeen takia.
Jos sinulla ei ole miehen exän nykyistä osoitetta tiedossa niin viet kirjeen postiin ja kirjoitat päälle että "ei asu tässä osoitteessa".
Ihan samalla tavalla kuin jos kenen tahansa vieraan postia tulee teille.
tuota entistä akkaa.. olin jo eroamassa kun tuntui että en pääse yli millään.. ja nyt kun olen viimein päässyt yli niin eikö perkele tällaisia muistutuksia tule..
onko joku trauma tuosta miehen aiemmasta parisuhteesta kenties?
jos miehen vanhat parisuhteet hiertää noin. Kaikillahan on tuota elettyä elämää takanaan.
Onko kenties huono itsetunto tai epävarmuus omasta suhteesta, kun exälle tarkoitettu posti koetaan tuollaiseksi uhaksi? Tuskin tämä exä on kiusallaan halunnut, että hänen postiaan tulee teidän osoitteeseen, joten turha alkaa mitään kostamaan hävittämällä tai lukemalla kirje. Uskomatonta.
Mitä sen on väliä kenen postia se on? Kirjoitat päälle, että ei asu tässä osoittessa ja laitat postilaatikkoon. Samoin kuin mille tahansa väärään osoitteeseen tulleelle postille tehdään. Siinä se.
osoitteessa ja viedä postiin/laatikkoon?
tuota entistä akkaa.. olin jo eroamassa kun tuntui että en pääse yli millään.. ja nyt kun olen viimein päässyt yli niin eikö perkele tällaisia muistutuksia tule..
Miksi kannat kaunaa exälle, jos ihan itse pilaat elämääsi miettimällä häntä? Eihän se exän vika ole jos hänen postiaan menee väärään osoitteeseen, tuskin kyse on mistään sinun vastaisesta kampanjoinnista ;) Ja selvästikään et ole päässyt yli exästä jos yhden kirjeen takia pitää tulla av:lle itkemään.
onko joku trauma tuosta miehen aiemmasta parisuhteesta kenties?
Jos viidessä vuodessa ei pääse yli jostain miehensä exästä niin kannattaisi mennä puimaa asiaa vaikka terapiaan.
... miehelle ajattelin tuon kirjeen näyttää ja sanoa että jos vielä kerrankin tänne tulee tällaista postia niin minä ja lapset muutetaan täältä pois..
ap
Muistan teinix-ajoilta että automattisesti jokainen, joka oli aiemmin koskenut johonkin senhetkiseen poikaystävään/ihastukseen, sai automaattisesti jonkun painokelvottoman nimityksen. Eikös se ole ihan meriitti, että miehesi on kelvannut jollekin muullekin aiemmin :)
... miehelle ajattelin tuon kirjeen näyttää ja sanoa että jos vielä kerrankin tänne tulee tällaista postia niin minä ja lapset muutetaan täältä pois..
ap
tää on niin porvoo.
Pitäisiköhän minunkin erota miehestäni, kun meille tulee edelleen suhteellisen säännöllisesti postia niille ihmisille, joilta ostimme tämän talon kohta puolisentoista vuotta sitten.
Vain AV:lla...
ap
niinkuin entisen vaimon hyväksynkin mutta tuo akka on sellainen hätäinen pikapanosuhde, jossa koko suhde ja avoliitto kesti huimat 2kk..
niinkuin entisen vaimon hyväksynkin mutta tuo akka on sellainen hätäinen pikapanosuhde, jossa koko suhde ja avoliitto kesti huimat 2kk..
ei oo totta tämä juttu.
jättämään miehesi, lastesi isän (?) kun on erehtynyt tuollaiseen sekaantumaan?
Miksi alun perinkään huolit miehen, olisit ottanut jonkun kokemattoman neitsyen?
Itse varmaan et ollut alastonta miestä nähnytkään muuta kuin telkkarissa ennen kuin tapasit miehesi?
Tuolloin pari vuotta sitten kirjoitin parikin pitkää ketjua tänne tuosta ongelmasta että en pääse existä yli ollenkaan (johtuen suurimmaksi osaksi huonosta itsetunnosta). Sain silloin paljon hyvä kommentteja ja neuvoja ja on tämä elämä siitä helpottunut..
Tuo tämän päiväinen otti taas vaan niin pirun lujille :(
Ap, joka jo vähän rauhoittui aloitettuaan tämän ketjun veri adrenaliinia täynnä
tää on niin huono provo...
Ihan että miehen vika kun posti jakelee väärin... No ei muuta kun ero vaan vireille ja syyksi voit kirjoittaa sit siihen, että postin jakeluvirhe!
minä ainakin avaan ja tutkin aina kaikki kirjeet jotka tulevat vahingossa meidän luukkuun :D