Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en juo alkoholia oikeastaan koskaan. n. kerran vuodessa

Vierailija
30.12.2007 |

saatan yrittää juoda siideriä, mutta saan sen yleensä juotua maksimissaan puoleen väliin.

baarikaapissa on kyllä jos jonkinlaista pulloa (ostettu sitä varten että joskus voisi juoda), mutta ei vaan maistu. muita jotka ei juo koskaan tai tosi tosi harvoin?

ja takana ei ole mitään traumoja. vanhemmat joivat kohtuudella harvoin, eli ei alkoholistiperhe. mieheni juo joskus, esim. n. 1 kerta vuodessa10 kaljaa, ei maistu hänellekkään.

siis meillä ei ole mitään esteitä juoda (uskontoa,ruokavaliota, jne) mutta meille ei vain maistu viinakset.

uuden vuoden aattokin menee ihan limulla ja muilla herkuilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juon olutta, viiniä väkeviä. Meitä on moneen junaan...

Vierailija
2/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi ihanaa poksauttaa kuoharipullo uutena vuotena auki ja juhlia muitten mukana ja rentoutua, mutta ei vaan maistu.

sitten meillä on molemmilla lasit täynnä ja naamat irveessä kun ei saada nieltyä sitä juomaa ;) ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea kuohari on kuin mehua poreilla ja prosenteilla:) Tai joku Copparbergin siideri, ovat myös makeita kuin limu. Voit näin juhlistaa ns. aikuisten juomalla. Tai laita spriteä valkoviinin sekaan, nams...

Vierailija
4/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty juomaan kuin kaksi puolenlitran siideriä/lonkeroa illan aikana. Toisen tölkin jälkeen tulee inhottava tokkurainen olo. Ennen rakastin sitä pientä hiprakkaa. Nyt se vain ahdistaa. En tiedä miksi. Olen tullut aikuiseksi?

Vierailija
5/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla tuo asia ahdista. Jos ei tee mieli, niin miksi pitäisi? Joskus on kiva ottaa esim. kermalikööriä kahvin kanssa tai ruoan kanssa viiniä, mutta vähäistä on mun juomiset, vaikka jotain hyvänmakuisia juomia olisikin tarjolla.

Ei siis olisi mitään estettä, kaapista löytyy tosi laaja valikoima erilaisia viinaksia, mutta ei vaan maistu. Meillä tosi hyvä viinivarasto, varmaan 50 pulloa erilaisia viinaksia ja aina vähintään yksi olutkori. Mies ottaa mielellään oluen tai kaksi silloin tällön ja joskus harvakseltaan enemmän. Muutoin nuo varastot hupenevat vain vieraiden voimalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi