Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen äidit: miksi ette anna isän hoitaa vauvaa omalla tavallaan vaan vahditte koko ajan vieressä?

Vierailija
21.12.2007 |

Miltähän isästä mahtaa tuntua, kun häneen ei luoteta ollenkaan? :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se isä voi silti lasta hoitaa, vaikka äiti olisikin tärkein. Ja isä voi hoitaa hyvin vaikka hoitaisi eri tavalla kuin äiti.

Vierailija
2/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii pienestä pitäen olemaan vuorovaikutuksessa kahden erilaisen ihmisen kanssa, äidin ja isän. Molemmat ovat luotettavia ja turvallisia, vaikka hoitavatkin eri tavalla. Ensimmäisen lapsen kohdalla kieltämättä itsellekin tuli välillä sellainen olo, että minun tapani hoitaa on se ainoa oikea, ja siksi välillä varmasti tuli myös miestä neuvottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien neljän kanssa. Oon sitte " partaani naureskellen" kääntänyt niitä vaippoja oikeinpäin ;-) Hienosti ja antaumuksella se on lapsensa hoitanut, vaikka ei aina ihan ykkösaviomies olekaan ollut.

Vierailija
4/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sun miehes.

Vierailija
5/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei saa edes syöttää 1-vuotiasta lasta ilman että äiti tohottaa ja neuvoo koko ajan vieressä.

Vierailija
6/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun mies jo toisen kerran tiputti vauvan...onneksi ei korkealta mutta mutta kuitenkin. Minulle vauvan käsittely on luontevampaa. Mies tuntuu olevan aina omissa maailmoissaan eikä osaa keskittyä täysillä tilanteeseen vaikka hyvä isä muuten onkin.

Vierailija
7/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä istuu tietokoneella, juottaa pelkkää velliä, ulkona käy noin kerran tai kaksi kuussa, siinäpä se sitten onkin. Miehen tyyli hoitaa ja minä en puutu.

Vierailija
8/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaaviani hoitaa muutkin kuin minä. Hänellä on muita yhtä tärkeitä ihmisiä kuin minä. Kaikki hoitavat vauvaa hyvin, mutta hieman omalla tyylillään. Olen ihan tietoisesti pyrkinyt pysymään syrjässä ilman neuvojen tyrkyttämistä. Enhän itsekään tykkää jos joku katsoo vieressä ja antaa ohjeita. Asioita voi tehdä monella tavalla oikeen. Eri asia tietenkin , jos joku hoitaa ihan väärin vauvaa, mutta harvemmin niin taitaa olla. Neuvon kyllä jos joku haluaa neuvoja, mutta muuten yritän olla syrjemmällä, vaikka joskus tuleekin mieleen , että eihän sitä nyt noin ....

Vierailija
9/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsia tulee lisää, niin eipä siinä tosiaan enää ehdi mitään kyttäämään, päinvastoin vapaan hetken tullen kaikkoaa tyytyväisenä takavasemmalle. Osittain tuo johtuu esikoisten äitien omasta epävarmuudesta, uskotaan että on oikeasti jotain väliä sillä millä tyylillä vaippa vaihdetaan ja koska. Kieltämättä miesten otteet eivät useinkaan ole kovin ammattimaisia, mutta eipähän se vauva ihan pienestä rikki mene. Tietysti jos isä pudottelee lastaan, niin on oikea vaara olemassa.

Vierailija
10/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isä istuu tietokoneella, juottaa pelkkää velliä, ulkona käy noin kerran tai kaksi kuussa, siinäpä se sitten onkin. Miehen tyyli hoitaa ja minä en puutu.

Vierailija
11/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
12/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vahtii mun tyyliä hoitaa, kommentoi ja antaa neuvoja... rasittavaa

onneks ei ole päivällä täällä kattomassa, saan tehdä niin kuin itse haluan.=D ja joo on jo monta lasta. :) Mies haluu vaa päteä.

Vierailija
13/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaista kokemusta vauvanhoidosta.

Nosti kaksikuista yhdestä nilkasta kokonaan ilmaan..

Vierailija
14/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä mies on hoitanut lasta ihan yhtä paljon kuin minäkin ja omalla tavallaan on saanut hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan