Tatuointi " sinne" , mikä seuraavista?
Mieheni nimi (on " komea" nimi, ei mikään Juha-Matti)
Suden kuva
Etelävaltion lippu & Ruusu (punainen)
Teksti Paradise ja sateenkaari
Siis tatuointi tulisi " häpy" alueelle :)
Kommentit (45)
Voin kyl kertoa, et en oo mikään ns horatsu, seksii vain parin jäbän kans elämässä.
Tatuointi siellä ei heti oo mikään huoran leima, anteeks vaan.
ap
en oo kertonut miehelle, et otan tatuoinin, sitten kun tulee töistä (iltavuoro) jään odottamaan sänkyyn ja sit varmaan yllättyy " vähän" !
onko tapanasi vaan muutoin tavaraasi esitellä?
netissä esim.
Seuratkaa nykypäivää. En oo sitä näytelly, mutta kuvassa.
Minusta kuulostaa hyvältä! Näen että olet sen tyyppinen ihminen jolle sellainen sopisi, sellainen rokki-pimu? :) Ota se!!
että laitat jotain omaa. Ei nimeäsi, sehän olisi tyhmää jos mikä. Vaan joku luonteesipalo, vimmasi, halusi....
Kiitos! En ajatellu tota, ehkä mun täytyy pitää sitä piilossa mieheltä, se kyl herättää " lieviä" epäilyksiä kun yleensä en pihtaa, oon kiihkeä (mut uskollinen!)
nii siks ajattelin sitä Etelävaltion Lippua. Mun mies ja mä tykätään rockabillystä ja teddy-tyylistä.
Mun mies on oi-punkkari ja sillä paljon tatskoja enkä koskaan " kiellä" häntä ottamasta lisää :))
Eikun lippu liehumaan, jos olet asiasta varma;) Tsemiä, se sattuu. Kokemusta on....
joku pieni 1 jossain ihan ok. mutta sit kun kädet ja selkä ja jalka ja pää ja ties mikä on täynnä niin voi yök.
Siis tatuinnit on kamalia. oikeesti.
ehdotuksista! Ehkä se susi sitten tulee! Laitan sit linkin tännekin jos pistän kuvia nettiin! Mulla on vähä tällänen ehxibitionistien luonne!
jokainen kantaa oman kehonsa, katuu sitten kolmekymppisenä! So?
Miksi laitat pillusi kuvia nettiin? Itse olet epävarma sen kauneudesta?
Jos sulla on ollut muutama jätkä vain niin tuleeko naiset sanoo että ompa sulla upee tussu? ja haloo mieti vähän minkä näköinen se on kun olet vanhus yäks
Ei ole tarkoitus teille eroa ennustaa, mutta nykyaikana harva suhde kestää läpi elämän =/
No ehkä oma nimi sitten? Oisko parempi? Mullakin on kyl kaunis nimi, ei mikään tylsä tavallinen suomalainen nimi.
Halpahalli, en tajuu miten liittyy tatuointiin?
Sudella ei kyl olis karvoja, tykkään olla ihan posliini.