Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin paha mieli. Kaveri teki taas oharit ja perui viime tipassa tapaamisen :((( Kohtalotovereita? (ov)

Vierailija
14.12.2007 |

Lähetin viestiä aamupäivällä kun ei oltu sovittu tarkkaa aikaa muuta kun 18 jälkeen. Soitti äsken (siis 17.15) ja sano, että ei ehdikään näkemään tänään. Hitto olisin voinut sopia jotain muuta.

Ei ollut ensimmäinen kerta. AINA tulee jotain :( Nyt olen sitten koko illan yksin kotona. Miksi ihmiset tekee noin? Tajuan jos tulee oikeasti jotain, mutta sanoi, että hänen pitää lähettää joulukortteja. Siis illalla???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi sitten vihaisena, että on valvonut koko yön ja työ raskasta, enkö mä tajua miten raskas työ hänellä on. Kortteja kuulema satoja.

ap

Vierailija
2/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi kuin yhden perumisen...sitteen kaveri vaihtoon ja YSTÄVÄ tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni siihen hermot pari vuotta sitten, mutta nyt tavattiin uudestaan ja mietin, että ihmiset kasvaa ja muuttuu. No eipä muutukaan :(

Mutta yhä mietin että miksi....

ap

Vierailija
4/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan alustavasti sovittu menoa, joskus jopa tarkat kellonajat, ja sitten kun soittelen perään kun ei kaveia näy missään niin olikin " unohtanut koko jutun ja jo muissa menoissa" tai " olikin muuta menoa" ...

Sitten itse vielä poden pahaa omaa tuntoa jos en lähde hänen seuraksi viime tingassa pyydettynä jonnekin, kun itselläni sattuu olemaan muuta.

Eikä tuo tyyppi edes itse tajua sitä, leijuu jossain omassa ylhäisyydessään ja luulee, että kaikki pysyy hänen rinnallaan vaikka olisi kuinka typerä ja tökerä ja huolimaton.

Vierailija
6/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on/oli tollanen " kaveri" . Aina kun oltiin menossa jonnekin nniin tuli jotain " yllättävää" juttua kuten tajuton päänsärky, vatsatauti ja yleensä vielä noin puoli tuntia ennen kuin olisi pitänyt lähteä. Joskus oli myös rahat loppu ja se huomattiin just viime minuuteilla. Kiva sitten kun oli itse hommannut lapsenvahdin (jos mies ei kotona) ja laittautunut valmiiksi - ihan turhaan. Ymmärrän siis miten turhauttavaa tollanen on.

Nykyään en edes yritä lähteä tän ihmisen kanssa minnekään. Pidetään harvoin yhteyttä. En kaipaa ns epäluotettavia tyyppejä kun elämä muutenkin on joskus rankkaa. toivottavasti sulla on muita ystäviä joilla on aikaa ystävyydelle.

Mitäs jos olisit tarjoutunut auttamaan? Olisiko apu kelvannut?

Vierailija
7/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais kaveris keksiä tekosyyn..

Vierailija
8/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti posti auki?

Vierailija
9/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tais kaveris keksiä tekosyyn..

Ei kuitenkaan sillä edullisemmalla hinnalla. Ja jotkut postit ovat tänäänkin auki vielä klo 20.

Mutta tosi tylsän tempun teki ap:n kaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan