Täällä varmaan Joulunpyhinä jo vatvottiin lahjat, mutta pakko vielä haukkua kommentoida anopin lahjoja lapsille..
Kommentit (6)
ehkä olisin voinut odottaa isovanhemmilta jotain muuta kun 2,5 vuotiaalle yhden kovasivuinen vauvakirja ja 7 vuotiaalle tehtäväkirjan (ilman kyniä ym ) :/
Varsinkin kun toinen ei saanut kummeilta mitään ja toinen sai pelin. Muiden sukulaiseten ja kavereiden kanssa ollaan sovittu ettei vaihdeta lahjoja lapsillekkaan.
Itse ostettiin kummalekin 4 lahjaa, toiveet täytettiin, mutta mielestämme eivät sentään lahjoihin hukkuneet, joten se ei varmaan syy.. ja rahasta ei tod. kiinni.
mutta toki on kyseessä anopin lapsenlapset, jotka ovat ihan kaikki yhtäpaljon sukua isänsä kautta..
-ap-
traktori särkyy niin helposti. Ja koira mikälie, oli varmaakin söpöläinen anopin mielestä. Lahja saajaa ajatellen on arvokkaampi, kuin 50 e rahaa. Ainakin mun mielestäni. Ja hei, oletko noin pikkusielu, että olet kateellinen muiden lahjoille. Oliko sillä vanhemmat lapset, sillä veljellä?
Ja anoppi on kyllä hyvin tarkka laadusta, jos haluaa..
Samaan aikaan aukoivat kaikki sisarukset ( ja puolet ) lahjojaan, ja tokihan omani olivat iloisia omista pienistä halvoista paketeistaan.. Minä en ollut.. Tuili mieleen, että pakosti kiireessä oli jotain ostettu, sydäntä niissä ei ollut mukana.. valitettavasti..
pienet lapset yleensa iloitsevat halvoista lahjoista aivan yhta paljon (tai joskus enemmankin), kun kalliimmista. Sanoit itsekkin, etta lapset olivat tyytyvaisia. Varmasti anoppi antaa sinunkin lapsillesi rahaa, kun ovat vanhempia ja vastaavasti tuskin ne sisarpuolet ovat pienina saaneet lahjansa rahana vaan varmaan vastaavan hintaisia leluja. Jos anopilla on rahaa han ei itse varmaan niin kyttaa lahjojen hintoja vaan ostaa lapsille, jotain mika heita miellyttaisi. Itse ainakin ostan lahjan, jollaisen luulen lahjan saajaa huvittavan enka tietyn hintaista. Lapset eivat ymmarra tavaroiden rahallista arvoa!!!!!!! Mielestani raha on tosi tylsa lahja ja silloin lahjan antaja ei ole jaksanut nahda vaivaa ja miettia asiaa toisin kun sinun lastesi kohdalla kun on itse valinnut lelut, joiden ajatteelisi heita miellyttavan.
Mina en itse ainakaan ajattele mita mikakin lahja on maksanut. Itse ostan jos jotain haluan ja lahjat ovat hauskaa piristysta.
PS.
Ymmarran mielipahasi ja lahjojen vertailun jos sinulla on muitakin syita epailla, etta anoppisi ei kohtelisi sinun lapsiasi tasavertaisesti puolisisaruksiin verrattuna.
Eli esikonen sai traktorin joka meni rikki seuraavana päivänä, ja kuopus koiralaukun jollaisia ehkä kaverit tuovat synttärilahjaksi..
No tiedän ei saisi olla kiittämätön, mutta hieman loukattu olen omien lasteni puolesta, sillä sisarpuolet saivat kukin 50¿ rahaa.. Ja kyseessä on hyvin toimeentuleva anoppi..