Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat uudeksi vuodeksi kylään, inhoan

Vierailija
29.12.2007 |

jo etukäteen koska appiukko on pervoista pervoin mies.

En voi sietää niitä pepulle läpsäyksiä ja kaikkea rivoa puhetta.

Anoppi nauraa vienosti ja sanoo voi tota meidän Erkkiä....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos et itse osaa appiukolle sanoa suoraan!

Vierailija
2/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme puhuneet asiasta monta kertaa, mutta kun kaljaa ottaa niin kielen kannat irtoaa.

Saunassakin oli mieheltäni kysellyt onko hyvä panomesta jne...

onko tiukka pillu

itkee jo etukäteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tiukka katsekontakti ja sano, että et halua että sinua läpsitään. -Se loppuu nyt!

Jos ei usko, niin harkitse sitä, että läpsäiset lujaa takaisin ja huudahdat, että -etkö kuullut mitä äsken sanoin? Sano vielä että koet läpsimisen sukupuolisena häirintänä. - Lopetetaan tähän eikös?

Sain yhden läpsijän kuriin näillä keinoilla ja paljastan, että olin hoitaja (en ole enää, vaan vaihdoin alaa) ja läpsijä oli asiakas. Silti läpsäisin häntä takaisin ja siitä asti se ukko kunnioitti minua ja saatoimme jopa nauraa yhdessä keskustellessamme. Kyse ei ollut dementikosta, joten mieti ettei sukulaisellasi olisi dementiaa... Olin epäammatillinen, kun läpsäisin kentien joidenkin hoitajien mielestä, mutta so what! en välitä heidän kommenteistaan. En kuitenkaan harrastanut väkivaltaa, vaan vastasin vaan samalla mitalla ja puolustin oikeuttani koskemattomuuteen.

Vierailija
4/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot itse ja uhkaat porttikiellolla ja poliisilla, jos ei muuten tokene. Ja pidät myös sen porttikiellon.

Vierailija
5/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei auta sanominen että sinua ei taputtele kukaan muu kuin aviomiehesi.

Vierailija
6/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi unelmoi appiukostaan aikasemminkin. Jos tosi juttu, niin kukaan normaali pariskunta ei viettäisi omien vanhempien kanssa kaikkia pyhiä, saatika tommosten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi