Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt joutuisit muuttamaan, kaipaisitko nykyistä asuntoasi?

Vierailija
29.12.2007 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme tähän ja asunto oli todella huonossa kunnossa. Remppasimme ja laitoimme asunnon kuntoon. Elämämme helpottui suunnattomasti, kun muutimme tähän asuntoon.

Vierailija
2/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan 8 hlö perhe 120 m2 talossa.. no joo ei kait tarvii selitellä.. sais jokaiselle omat huoneet vaikka pienetkin.. .. Täällä tulee hulluksi koskaan ei ole hiljaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tässä nykyisessä niin monta vuotta. Tämä on minun aikuisikäni KOTI. Tämä on alueella, jonne minulla tulee ikävä takaisin jo nyt ajatellessa uutta kotia.

Vierailija
4/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kauheessa slummissa, ja täällä huushollissa on niin pirun kylmä. Tää on kyllä hyvänkokonen, joten jos pienempään muuttais, niin tilaa tulisin kaipaamaan.

Kesällä ollaan muuttamassa.

Vierailija
5/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3h+k+ruokasali, pesuhuone, kodinhoitohuone...126m2, yhessä tasossa, unelma.

Vierailija
6/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt elän sellaisessa asunnossa (tai oikeastaan omakotitalossa), joka on aika lailla unelmieni täyttymys. Ei ole juuri mitään, mitä haluaisin täällä muuttaa. Toki on pientä fiksaamista koko ajan.

Ennen aina ihmettelin, miten jonkun on vaikea luopua jostain maallisesta mammonasta. Jos tästä talosta joutuisin muuttamaan, tulisi varmaan kyllä iso itku :/

Vierailija
7/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvällä paikalla, iso ja ihanasti sisustettu.

Vierailija
8/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on haussa. Nyt asutaan vuokralla slummissa :(

Vierailija
9/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa olisi suunnilleen saman verran tai enemmän, ja alue ja asunnon sijainti yhtä mukava, niin varmaan sopeutuisin nopeasti uuteenkin paikkaan. Olemme asuneet tässä vasta 2 kk, joten vielä ei ole ehtinyt muodostua kovin voimakasta tunnesidettä tähän paikkaan.

Vierailija
10/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva alue ja itse rempattu talo, ja tarpeeksi tilaa. Kaupunki vaan on vähän " väärä" , joten ehkä joskus muutetaan silti.

Vierailija
11/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asunnon ominaisuuksien takia, vaan siksi että yleensäkin kaipaan ajoittain vanhoihin elämäntilanteisiin, kuten vanhoihin asuntoihin. Asuin ennen tampereella ja ajoittain kaipaan tampereen pääkirjastoonkin!

Vierailija
12/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihtynyt täällä hyvin, mutta käytännön syistä tarvitsemme isomman kodin toisesta paikasta.