Jos nyt joutuisit muuttamaan, kaipaisitko nykyistä asuntoasi?
Miksi? Miksi et?
Kommentit (12)
meinaan 8 hlö perhe 120 m2 talossa.. no joo ei kait tarvii selitellä.. sais jokaiselle omat huoneet vaikka pienetkin.. .. Täällä tulee hulluksi koskaan ei ole hiljaista..
Olen asunut tässä nykyisessä niin monta vuotta. Tämä on minun aikuisikäni KOTI. Tämä on alueella, jonne minulla tulee ikävä takaisin jo nyt ajatellessa uutta kotia.
Asutaan kauheessa slummissa, ja täällä huushollissa on niin pirun kylmä. Tää on kyllä hyvänkokonen, joten jos pienempään muuttais, niin tilaa tulisin kaipaamaan.
Kesällä ollaan muuttamassa.
3h+k+ruokasali, pesuhuone, kodinhoitohuone...126m2, yhessä tasossa, unelma.
Nyt elän sellaisessa asunnossa (tai oikeastaan omakotitalossa), joka on aika lailla unelmieni täyttymys. Ei ole juuri mitään, mitä haluaisin täällä muuttaa. Toki on pientä fiksaamista koko ajan.
Ennen aina ihmettelin, miten jonkun on vaikea luopua jostain maallisesta mammonasta. Jos tästä talosta joutuisin muuttamaan, tulisi varmaan kyllä iso itku :/
Jos tilaa olisi suunnilleen saman verran tai enemmän, ja alue ja asunnon sijainti yhtä mukava, niin varmaan sopeutuisin nopeasti uuteenkin paikkaan. Olemme asuneet tässä vasta 2 kk, joten vielä ei ole ehtinyt muodostua kovin voimakasta tunnesidettä tähän paikkaan.
kiva alue ja itse rempattu talo, ja tarpeeksi tilaa. Kaupunki vaan on vähän " väärä" , joten ehkä joskus muutetaan silti.
en asunnon ominaisuuksien takia, vaan siksi että yleensäkin kaipaan ajoittain vanhoihin elämäntilanteisiin, kuten vanhoihin asuntoihin. Asuin ennen tampereella ja ajoittain kaipaan tampereen pääkirjastoonkin!
Olen viihtynyt täällä hyvin, mutta käytännön syistä tarvitsemme isomman kodin toisesta paikasta.
Muutimme tähän ja asunto oli todella huonossa kunnossa. Remppasimme ja laitoimme asunnon kuntoon. Elämämme helpottui suunnattomasti, kun muutimme tähän asuntoon.