Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen Itäkeskuksessa ja järkytyin

Vierailija
29.12.2007 |

En tiennyt olenko ulkomailla vai Suomessa. Kauheaa että Suomikin vain ghettoituu ja jengiytyy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olis jossain tukholman esikaupunkialueella, pelkkää maahanmuuttajaa. Ostaakohan ne edes mitään? vai vain hengailee..?

Vierailija
2/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ap asuu? Asun itse Itä-Helsingissä ja pidän aivan luonnollisena ilmiönä ulkomaalaisia! Ne eivät ole koskaan mitenkään häirinneet minua, toisin kuin humalaiset suomalaiset miehet, joita saa joskus pelätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vain väliaikaisesti ja kauhistuin todella kun huomasin että Suomessa ollaan menossa samaan suuntaan kuin täällä!

ap

Vierailija
4/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan taksinkuljettajat ovat aitoja lontoolaisia. Kaikki muut missä tahansa asiakaspalvelutehtävässä ovat ulkomaalaisia. Kamalaa. Pelkään, että kohta on niin täälläkin.

Vierailija
5/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta! Ihmisiä ne ulkomaalaisetkin on. Tajuaako ap että sinäkin olet ulkomaalainen siellä Lontoossa?!!!

Vierailija
6/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi.

Vierailija
7/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia on, ja venäläisiä.

Eivät kyllä minua häiritse tipan tippaa.

Vierailija
8/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu somalipakolaiset pienelle ongelmalle sen jälkeen.

Vierailija
9/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sekin on totta, että siellä näkee jos minkämaalaista ja väristä ihmistä. Mua ei asia sinänsä häiritse, enkä pelkää siellä liikkua. Olen lapsuuteni asunut ja kasvanut itäkeskuksessa.

Edelleen käyn ostoksilla itiksessä tasaisin väliajoin, ja ihan ok, paikka se on. Jos nyt jotain, niin tallinanaukio on paikka missä en mielelläni liiku, sekin vain siitä johtuen, että en jaksa pummaajia ja juoppoja.

Vierailija
10/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja venäläisillä taitaa olla lomakausi ja täällä on heille paljon ostettavaa kun on alet.

Vierailija
11/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoihoinen lontoolainen harmittaisikaan. Sillä on eurooppalaiset tavat ja sivistys. Mua harmittaa ihmiset, joilla on ihan erilaiset tavat ja kulttuuri. Siitä kun tuppaa olemaan haittaa, kun ei elä maassa maan tavalla.

Vierailija
12/12 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua oli, että ne tunnisti tupsupipoista ja paksuista toppatakeista.. no, hei, hehän on talvilomalla ja pukeutuminen sitten sitä myöten=)) Me valuttiin muksun kanssa hikeä ohuissa trikoopuseroissa ja farkuissa.