Kävin eilen Itäkeskuksessa ja järkytyin
En tiennyt olenko ulkomailla vai Suomessa. Kauheaa että Suomikin vain ghettoituu ja jengiytyy.
Kommentit (12)
Missähän ap asuu? Asun itse Itä-Helsingissä ja pidän aivan luonnollisena ilmiönä ulkomaalaisia! Ne eivät ole koskaan mitenkään häirinneet minua, toisin kuin humalaiset suomalaiset miehet, joita saa joskus pelätä!
onneksi vain väliaikaisesti ja kauhistuin todella kun huomasin että Suomessa ollaan menossa samaan suuntaan kuin täällä!
ap
Ainoastaan taksinkuljettajat ovat aitoja lontoolaisia. Kaikki muut missä tahansa asiakaspalvelutehtävässä ovat ulkomaalaisia. Kamalaa. Pelkään, että kohta on niin täälläkin.
Hui kauheeta! Ihmisiä ne ulkomaalaisetkin on. Tajuaako ap että sinäkin olet ulkomaalainen siellä Lontoossa?!!!
Aasialaisia on, ja venäläisiä.
Eivät kyllä minua häiritse tipan tippaa.
Tuntuu somalipakolaiset pienelle ongelmalle sen jälkeen.
Tosin sekin on totta, että siellä näkee jos minkämaalaista ja väristä ihmistä. Mua ei asia sinänsä häiritse, enkä pelkää siellä liikkua. Olen lapsuuteni asunut ja kasvanut itäkeskuksessa.
Edelleen käyn ostoksilla itiksessä tasaisin väliajoin, ja ihan ok, paikka se on. Jos nyt jotain, niin tallinanaukio on paikka missä en mielelläni liiku, sekin vain siitä johtuen, että en jaksa pummaajia ja juoppoja.
ja venäläisillä taitaa olla lomakausi ja täällä on heille paljon ostettavaa kun on alet.
valkoihoinen lontoolainen harmittaisikaan. Sillä on eurooppalaiset tavat ja sivistys. Mua harmittaa ihmiset, joilla on ihan erilaiset tavat ja kulttuuri. Siitä kun tuppaa olemaan haittaa, kun ei elä maassa maan tavalla.
Hassua oli, että ne tunnisti tupsupipoista ja paksuista toppatakeista.. no, hei, hehän on talvilomalla ja pukeutuminen sitten sitä myöten=)) Me valuttiin muksun kanssa hikeä ohuissa trikoopuseroissa ja farkuissa.
kun olis jossain tukholman esikaupunkialueella, pelkkää maahanmuuttajaa. Ostaakohan ne edes mitään? vai vain hengailee..?