Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa MITEN jaksatte itse pysyä hereillä imettämässä yöllä??!

Vierailija
29.12.2007 |

Siis nousta vaikka nojatuolille tai sängylle istumaan ja imettämään vauva tai vaikka makuullaankin, ja pysyä hereillä niin kauan kun vauva syö, ja nostaa se takaisin sänkyynsä??

Itsellä onneksi tuo aika jo ohi, mutta kuopus heräsi 1v asti vaatimaan tissiä 5-10 kertaa yössä ja joka ainoa kerta ihan vastasyntyneestä asti nukahdin itse siinä samalla ja vauva jäi nukkumaan viereen. En olisi mitenkään jaksanut pysyä hereillä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä on opettaa lapsi syömään tutia jos ei kelpaa?? eipähän hampaat ainakaan vinoon kasva

Vierailija
22/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei enää hieman vajaa 1-vuotiaana varsinaisesti herännyt SYÖMÄÄN vaan heräsi siihen että halusi tissin suuhun, saattoi ottaa muutaman hörpyn ja nukahti uudestaan. Eli nälästä tuskin kyse. Aina ollut tosi huono syömään kiinteitä ja tissiä vaan piti saada, joten siksi 0-10kk ikäisenä söi yölläkin. Mutta pääasiassa varmaan lähellä vuoden ikää alkoi olla kse läheisyydenkaipuusta ja tavasta, että piti tissille saada nukahtaa. Ja imetys loppui oikeastaan hyvin nopeasti kun hönelle tuli ekat hampaat vasta 1v ikäisenä ja imetettäessä puri samalla tissit verille joten en pystynyt imettämään kun sattui niin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ju, meilläkin meni kolmeviikkoa opetteluun ja sitten kelpas..

erimuotoset, silikonit ja luonnonkumit.

kaikki eivät vain viitsi nähdä sitä vaivaa mikä opetteluun liittyy.

Esikoinen söi tuttia kovan opettelun jälkeen, kahdelle seuraavalle en ole viitsinyt opettaa. Yhtä hyvin/huonosti ovat nukkuneet eikä ole tarvinnut nähdä myös vieroittamisen vaivaa (ja monilla siitä seuraavia uniongelmia) myöhemmin.

Vierailija
24/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia ehdotuksia ei uskalla ees ääneen sanoo ku noottia kuitenki tulis..

huhhuhh

Vierailija
25/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

omia ehdotuksia ei uskalla ees ääneen sanoo ku noottia kuitenki tulis..

huhhuhh

Vierailija
26/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutille yritettiin opettaa 5kk ikään asti jonka jälkeen totesimme ette turha enää yrittää. Ja luulen että pääasiassa olivat nuo sairastelut/osastoreissut vastasyntyneestä lähtien mitkä aiheuttivat sen, että tarvitsi läheisyyttä ja tissistä sitä sai parhaiten. Eipä tuo enää onneksi ole haittana, nukkuu yleensä jo yön ilman heräilyjä, mutta muistuipa vaan mieleen se vuosi 5-10 kerran herätyksillä joka ikinen yö. Eipä s e helppoa ollut, vaikka nukahtikin melkein saman tien kun sai vauvan tissille, mutta vuosi noin pätkittäistä unta otti kyllä koville. Luksusta, kun nykyään saa nukkua jopa 8-9 tuntia putkeen :)

ap

Vierailija
27/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se. Kun on vauva aina kainalossa, ei kohtuuttomasti rasita. Jos ei äiti nuku, syy voi olla vaikka masennuksessa. Ei välttämättä siis vauvassa. Munkaan 3 lasta ei koskaan tuttia huolineet, tyhmää siis heitä siihen pakottaa. Kolmatta imetin onnellisesti yli 3-vuotiaaksi, ja nyt jälkikäteen voin todeta, että on lapsista, iloisin, sosiaalisin, tyytyväisin, ns. normaalein;-D!

Vierailija
28/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse imetin pitkään. vaikka olen nuori niin omistan uudenlaisen kiikkutuolin (joka on varastohuoneessa piilossa) istuin siihen, aloin kiikkumaan ja lapsi söi ja nukahti. itse luin jotain kirjaa pienessä valossa.

hyvä kirja kun on tai jokin jännä kirja niin ei siinä voi itse nukahtaa. =) kokeile vaikka

Vierailija
29/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkakaa jo porukka nukkumaan älkääkä jauhako enää