Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa MITEN jaksatte itse pysyä hereillä imettämässä yöllä??!

Vierailija
29.12.2007 |

Siis nousta vaikka nojatuolille tai sängylle istumaan ja imettämään vauva tai vaikka makuullaankin, ja pysyä hereillä niin kauan kun vauva syö, ja nostaa se takaisin sänkyynsä??

Itsellä onneksi tuo aika jo ohi, mutta kuopus heräsi 1v asti vaatimaan tissiä 5-10 kertaa yössä ja joka ainoa kerta ihan vastasyntyneestä asti nukahdin itse siinä samalla ja vauva jäi nukkumaan viereen. En olisi mitenkään jaksanut pysyä hereillä!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä vaavi nukku vierellä, kun tahto tissiä sai.. ja unia jatkettiin...ei tarvinnut nousta ollenkaan.

Vierailija
2/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sujuvasti torkun ja nukahdan jos nukuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikään syönyt päivän aikana tarpeeksi RUOKAA!

Vierailija
4/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu vieressä ja minä nukahdan jahka olen saanut tissin vauvalle suuhun.

Vierailija
5/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ainoatakaan kertaa ei ole vauva ehtinyt huutaa nälkäänsä yöllä. Havahdun siihen kun alkaa ähinää kuulua ja heti tissi suuhun.

Vierailija
6/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten imettäjistä en tiedä, mutta minulla ei ainakaan ollut mitään vaikeuksia pysä hereillä. Onnekseni vauvani heräsi yleensä vain kerran yöllä ja toisen kerran aikaisin aamulla.

Vierailija
7/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen kertaa yössä kun sen ikäisellä maito ei ole enää pääravintoa.

Vierailija
8/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät pyöri päässä vieläkin on ajat sumun peitossa.

Vierailija
9/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaalle sitten yöllä. Kato ku maito ei ole mitään pääravintoa.

Vierailija
10/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtona 4 tunnin itkukonsertti ja juomattomuus tai tissin imeminen. Ei kelpaa tutti, tuttipullo, nokkamuki...

Vierailija
11/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 1-vuotiaana loppui korvakierteet ja muut pahat infektiokierteet, takana koliikki, vatsavaivoja, sydämen vajaatoimintaa, monia sairaalareissuja eli turvallisuutta haki ilmeisesti öisin tissistä, mutta imetyksen lopettaminen sai yöt paranemaan.

ap

Vierailija
12/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai lopun elämääkö aiot sitä tissittää?

" äiti prkl sitä tissiä tänne ja heti"

Vierailija
13/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pulloruokinnalla jouduin syöttämään lastani kun omaa maitoa ei tullut kuin 2kk. lapsi kun yöllä heräsi niin nappasin pojan syliin ja lämmitin tuttelia. menin sohvalle istumaan ja laitoin jonkun edellisen päivän ohjelman pyörimään minkä olin nauhoittanut. katsoin sen ja vein lapsen nukkumaan kun pullo oli tyhjä. kävin vielä sen jälkeen itse vessassa ja kömmin miehen viereen nukkumaan. onneksi oli helppo vauva. heräsi vaan kerran yössä syömään joskus neljän aikaan.

pakko vielä kysyä.. miten 1v lapsi voi nousta 5-10 kertaa yöllä syömään??

tuon ikäinenhän syö jo kiinteää ja vellejä että jos lasta on syötetty päivällä niin pitäisi hänen myös yöllä nukkua hieman paremmin......ooouuutoa!!

Vierailija
14/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja yössä. En ole kertaakaan nukahtanut kun olen imettänyt, vaikka olen kyllä koittanut nukahtaa. Olen muutenkin todella huono nukkumaan. En saa unta jos vähänkin jokin asia vaivaa.

Vierailija
15/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan yksinkertaiosesti anneta silloin ruokaa... tutti kouraan ja takas nukkumaan, 5-10 kertaa kuulostaa jo tissitutilta

Vierailija
16/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka yritettiin. se olisi voinut helpottaa.

ap

Vierailija
17/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastani 3-vuotiaaksi asti joka ikinen yö. Siinä 3-vuotispäivän tienoilla lapsi sitten alkoi nukkua itsekseen ilman rintaa.

Vieressä aina nukkui ja nukkuu edelleen. Imettäminen oli todella kätevää enkä häiriintynyt yhtään. Toki lapsi ei herännyt kymmentä kertaa yössä vaan noin kaksi kertaa.

Vierailija
18/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsi ei ole ikinä tuttia syönyt. mutta ei se silti tissille pyytänyt.

tutti tuskin NÄLKÄÄ helpottaa.. että syötä lastasi hieman paremmin niin ehkä se unikin maittaa.

Vierailija
19/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei vaan yksinkertaiosesti anneta silloin ruokaa... tutti kouraan ja takas nukkumaan, 5-10 kertaa kuulostaa jo tissitutilta

Ei esikoiseni (ainoa jolla tutti vauvana oli) oppinut koskaa yöllä itse etsimään tuttia suuhunsa. Jos hän olisi herännyt sen 5-10 kertaa yössä, ihan yhtä rankkaa olisi ollut laittaa tutti suuhun kuin antaa rintaa perhepedissä.

Sairastelu johtaa helposti siihen että yöimetyksiä jatketaan pitkäänkin. Omanikin sai alle kaksivuotiaana monta kurkunpääntulehdusta, ja silloin tein mitä tahansa että lapsi olisi ollut yöllä itkemättä. Itku kun turvottaa kurkunpäätä, ja lapsi itkeskeli flunssaisena ja korvatulehduksien vuoksi. Imettäminen oli helpompaa kuin lapsen kanssa uloslähteminen keskellä yötä.

Vierailija
20/29 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ju, meilläkin meni kolmeviikkoa opetteluun ja sitten kelpas..

erimuotoset, silikonit ja luonnonkumit.

kaikki eivät vain viitsi nähdä sitä vaivaa mikä opetteluun liittyy.