saako vauvaa nukuttaa viereen nukkumaan, vai tottuuko ikinä nukkumaan yksin omassa sängyssä, ikää nyt 2 kk.?
Kommentit (5)
ei alle 1-vuotiasta voi hemmotella pilalle. Jos teidän yöt sujuvat hienosti noin, jatkakaa samaan malliin.
Tässä yritän juuri saada 1,5 vuotiasta nukkumaan, kun ei nuku muuten kuin jonkun ollessa vieressä!
Meillä tosin esikoinen nukkui aina vieressä ja nyt koululaisena nukkuu hyvin omassa huoneessaan.
Nyt 3v nukkuu omassa huoneessa ilman temppuilija=) Nyt kuopus 1,5v nukkuu edelleen ihan kainalossa kiinni. Hän on enempi " äitiriippa" , kuin esikoinen ja ei varmaan suostu omaan sänkyyn ihan niin helpolla..
Minun lapseni (1,5 v) nukahtaa vieläkin viereeni, josta sitten nostan hänet omaan sänkyynsä nukkumaan. Nukuttaminen kestää max 15 min. Itse saan samalla mukavan lepohetken. Ei ole ollut uniongelmia meillä. Saan tästä jatkuvasti noottia neuvolakäynneillä, mutta tämä sopii meidän perheellemme enkä itse siis näe tässä mitään ongelmia. En ole koskaan ymmärtänyt miksi lapsen pitäisi oppia nukahtamaan itsekseen omaan sänkyynsä...
silloin tällöin nukkuu koko yön vieressäni.