Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mistä kannattaa alkaa etsimään mökkiä viikoksi Lapista?

Vierailija
28.12.2007 |

Tämän ankean etelä-Suomen vesisateen keskelle olisi ihana lähteä Lappiin vaikka pääsiäisenä. Lapsetkin pääsisivät kokeilemaan joululahjoiksi saamiaan suksia.

Missä nettisivuilla voisi käydä katsomassa onko mitään lomaviikkoja enää jäljellä (tiedän, olen aika myöhään liikkeellä...) Vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste pirholinna piste fi

Vierailija
2/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajamyy piste com

huuto piste net

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämän ankean etelä-Suomen vesisateen keskelle olisi ihana lähteä Lappiin vaikka pääsiäisenä. Lapsetkin pääsisivät kokeilemaan joululahjoiksi saamiaan suksia.

Missä nettisivuilla voisi käydä katsomassa onko mitään lomaviikkoja enää jäljellä (tiedän, olen aika myöhään liikkeellä...) Vinkkejä?

meillä mökki pohjosessa. Itse etelään lähdössä

Vierailija
4/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös näillä lomaosakefirmoilla (kuten muistaakseni holiday club) saattaa olla omistajiensa myyntiin panemia viikkoja - joskin tosiaan pääsiäisviikot ja hiihtolomaviikot ovat kaikkein halutuimpia.

Vierailija
5/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Lappi olisi jotain Yllästä tai Leviä.

Nyt kun äkkiä katselin antamistanne linkeistä niin muutamia kivoja mökkejä löytyikin vielä. Kiitos!

Vierailija
6/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Lappi olisi jotain Yllästä tai Leviä.

Nyt kun äkkiä katselin antamistanne linkeistä niin muutamia kivoja mökkejä löytyikin vielä. Kiitos!

Vierailija
7/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hyviä mökkejä. ruka on muutenkin jees

Vierailija
8/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mukavuuksia. puusauna, polttopuut kuuluu hintaan .pääsiäiseksi. Tarjoa!

Vierailija
9/9 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä ajateltiin kaikilla mukavuuksilla olevaa mökkiä kun lapsiakin on. Lisäksi haluaisimme, että hiihtoladut, laskettelurinteet sekä jotain poroaktiviteettia olisi lähistöllä. Eli varmaan kallistumme Ylläksen tai Levin suuntaan.

Ruka oli hyvä idea (vaikka ei kai ihan lappia varsinaisesti ole). Olen viettänyt siellä nuoruuteni pääsiäiset (siksi kai veri vetää lumihangille kevättalvesta).

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän