Vinkkejä mistä kannattaa alkaa etsimään mökkiä viikoksi Lapista?
Tämän ankean etelä-Suomen vesisateen keskelle olisi ihana lähteä Lappiin vaikka pääsiäisenä. Lapsetkin pääsisivät kokeilemaan joululahjoiksi saamiaan suksia.
Missä nettisivuilla voisi käydä katsomassa onko mitään lomaviikkoja enää jäljellä (tiedän, olen aika myöhään liikkeellä...) Vinkkejä?
Kommentit (9)
ostajamyy piste com
huuto piste net
Vierailija:
Tämän ankean etelä-Suomen vesisateen keskelle olisi ihana lähteä Lappiin vaikka pääsiäisenä. Lapsetkin pääsisivät kokeilemaan joululahjoiksi saamiaan suksia.Missä nettisivuilla voisi käydä katsomassa onko mitään lomaviikkoja enää jäljellä (tiedän, olen aika myöhään liikkeellä...) Vinkkejä?
meillä mökki pohjosessa. Itse etelään lähdössä
Myös näillä lomaosakefirmoilla (kuten muistaakseni holiday club) saattaa olla omistajiensa myyntiin panemia viikkoja - joskin tosiaan pääsiäisviikot ja hiihtolomaviikot ovat kaikkein halutuimpia.
Minulle Lappi olisi jotain Yllästä tai Leviä.
Nyt kun äkkiä katselin antamistanne linkeistä niin muutamia kivoja mökkejä löytyikin vielä. Kiitos!
Minulle Lappi olisi jotain Yllästä tai Leviä.
Nyt kun äkkiä katselin antamistanne linkeistä niin muutamia kivoja mökkejä löytyikin vielä. Kiitos!
siellä on hyviä mökkejä. ruka on muutenkin jees
ei mukavuuksia. puusauna, polttopuut kuuluu hintaan .pääsiäiseksi. Tarjoa!
Me kyllä ajateltiin kaikilla mukavuuksilla olevaa mökkiä kun lapsiakin on. Lisäksi haluaisimme, että hiihtoladut, laskettelurinteet sekä jotain poroaktiviteettia olisi lähistöllä. Eli varmaan kallistumme Ylläksen tai Levin suuntaan.
Ruka oli hyvä idea (vaikka ei kai ihan lappia varsinaisesti ole). Olen viettänyt siellä nuoruuteni pääsiäiset (siksi kai veri vetää lumihangille kevättalvesta).
t: ap
www piste pirholinna piste fi