Onko kokemuksia Aloe Vera-tuotteista? Forever taitaa olla virallinen nimi.
Kommentit (5)
Juon säännöllisesti Forever Living Productsin Aloe vera -juomaa, joka minulla todellakin auttaa atooppiseen ihottumaan. Johtukoon vaikka siitä, että uskon juoman tehoon - sama se, kun tulokset näkyvät.
Atooppisesta ihosta olen kärsinyt 25 vuotta, ja mikään rasva/lääke/luontaistuote ei koskaan ole saanut aikaan niin hyviä tuloksia kuin aloe vera -juoma. Iho on edelleen kuiva, mutta ei halkeile, kutise, tms.
Kesällä juoma pääsi loppumaan, enkä heti saanut ostettua uutta. Parissa viikossa käsien iho oli kauttaaltaan haavoilla ja tosi pahassa kunnossa. Kun sain juomat ostettua, iho parani muutamassa viikossa entiselleen.
Kallistahan juoma on - 31 ¿/l - mutta yksi pullo riittää minulla yli kuukauden, annokseksi riittää kulaus joka aamu.
olivat todella kipeät illalla. laituoin gellyä niihin ja aamulla kipu oli poissa. kyllä se vaan auttaa palovammoihin ja kuivaan ihoon ainakin.
Nostit aloittamani keskustelun viime joulukuulta. ;)
ap
Käytän esim. huuliherpekseen, kun tuntuu, että on tulossa, niin laitan suupieleen 2-3 kertaa päivän aikana ja menee ohi (ennen oli vähintään kerran vuodessa suupieli rikki, aloe veran käytön aloittamisen jälkeen ei ole ollut 15 vuoteen kunnon herpestä paitsi kerran kun olin juuri reissussa ja siellä puhkes ja piti apteekista hakea sitä herpekseen tarkoitettua voidetta). Käytetään myös puremiin (kutina loppuu, turvotus laskee) ja esim. auringon polttamiin, jos niin huonosti on päässyt käymään.
Varmaan tehokas apu mihin vaan,jos vakaasti uskoo.
Se juoma varsinkin " auttaa" kaikkeen. Lihavuuteen, sairauksiin ja kaikkeen. Outoa vaan, että käyttäjät ovat edelleen lihavia ja sairaita...
Gelly-ihmevoide auttaa kaikkeen, mutta mihin? Ei ainakaan syyliin tai sieneen, kuten luvataan.
Kaikkea voi luvata, koska aineita markkinoidaan, niin, että eivät ole oikeita lääkkeitä, jolloin niillä ei ole virallista lupaa mainostaa itseän auttavan tiettyohin ongelmiin. Mutta näin sitten ei olla vastuussa mistään, eikä lupauksien tarvitse pitää.