Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
1521/1577 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:12"]

Siis sellaista kitisijää kuin Jenni on, ei kukaan jaksa kuunnella vuonna 2014.  1800-luvulla mitä lie olisi tapahtunut moiselle kitisijälle, joka suullansa yrittää tehdä kätten työt ja väheksyä vielä sen päälle muiden töitä... valivalivalivali ja hymy päälle...

[/quot

MuinoinTuuikki turhan pantti,

jollei lapsie liekuteltaiv

Jenni sentään oppivainen 

hyvä miniä miehelähä

koria kuin oljenvarsi..

sori, runomitta omintakeinen, murre sekaskiöinen.

Vierailija
1522/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija 268.  Olet ihan oikeassa. Toi mun (268) tulikin siitä, kun näkee ko. jakson ja kaikilla tuntui olevan ihana fiilis. Se pullo sitten sai Tuulikin uppoutumaan lapsuuden muistoihin. Se muisto taisi yllättää Tuulikin itsensäkin, vaikutti, että silmät kostui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:26"]

Itse olisin kyllä ahminut oppia Tuulikilta, Pekalta ja Markolta. Olisi ollut kiinnostavaa oppia uusia asioita. Olen jo tosiaan 48v. 

[/quote]

Pekka on kyllä ainoa jolta olisin halunnut oppia jotain, Marko ja Tuulikki todella kaksnaamaisen oloisia. Tuulikkikin oli niin harras ja nyt kalja maistui ja kirosanat kaikuivat, tekopyhää touhua.

Vierailija
1524/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatpa vieraat aivan helvetin ärsyttäviä ja röyhkeitä! :O Ensin tapetaan kukko emännältä kysymättä ja tänään sitten avaavat pulloja miten sattuu, vaikka kaikki eivät ole pöytään asti ehtineet. Ei mitään käytöstapoja. Ihan kuin kakaralauma.

Vierailija
1525/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti SANNI voittanut !!!!

Osaa kaiken ja on organisaattori.

Meni tekeen lypsyt ku muut juhlii.....siis niin hyvä tuolla farmilla, ansaitsisi voiton.

Sannille kaikki myötätunto, olet hiljaa ja osaavasti tehnyt työt ja ottanut henkseleitä paukuttamatta oppia ja oppinut. Olet ihana.

Vierailija
1526/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon myös,että Sanni on voittanut.

Ja Jenni hävinnyt !!!

Vierailija
1527/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran työelämässä mukana olleena vuosikymmeninä, että Sanni sais töitä virmasta ku virmasta.

Tolokku ihiminen. Tuommosia akkoja on paljon hyvinmenestyneissä virmoissa.

Vierailija
1528/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on noin äärimmilleenkin vedettynä suht rauhallinen. Jennilläkin piti pokka melko hyvin, vaikka toiset vähän joivat ilman hänen lupaansa, sisällä ehkä kiehuu ;)

Vierailija
1529/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ehdottomasti ainoa joka pystyisi selviämään farmin kaikista töistä yksin. Jonikin ehkä vähän aikaa, jos oppisi ruoanlaiton ja siivouksen. Jenni on oikea narsistin mallikappale, eikä selviäisi farmilla päivää kauemmin yksikseen, koska ei olisi ketään kenelle itseään kehuisi ja muita haukkuisi.

Vierailija
1530/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:37"]

Jenni tänään pettymys. Olen puolustellut ja ymmärtänyt häntä täällä - no, ymmärrän edellelleen, mutta en ole tyytyväinen: johtajan pitäisi unohtaa vanhat kaunat. Ensimmäisen kerran jotain positiivista Tuluikista, salaa lukemassa farmi-kirjaa - tiedonjanoon liittyvä nöyryys ihan kunnioitettavaa, mutta taas syötiin kuormasta.Lähtökohtaisesti lappilaisena olen tietty lappilaiisten puolta, mutta he nyt pärjäävät ihan omillaan joten alan tosissani fanittamaan Siniä, joka on uskomattoman hienosti pärjännyt, vaikka eihän minun fanitukset mitään auta.

Vanhana ihmisenä minun on vaikea ymmärtää miten muut vanhat eivät muista miten tiettämättömiä olivat itse nuorina ja toisaalta kuvittelevat tietävänsä kaiken, siksi minua ilahdutti tänään Tuulikin uteliaisuus Farmi-kirjan sisältöön. 

[/quote]

Sini on myös minun suosikki kun ei ole juoninut voittaakseen vaan on ollut aidosti iloinen että on päässyt näinkin pitkälle ja ei ole lähtenyt usein mukaan Jennin haukkumisiin vaan kuunnellut vain vuodatuksia. Saa nähdä miten jatkossa kun kaikilla tuntuu tuon Tuulikin takia vuorotellen hermot menevän. Tuskin tuulikki mikään pyhimys on kun kaikki kilpailijat sitä moittii, taitaa olla aika jäärä ja määräilevä.

Kyllä moni tuollaisen kanssa päivän pärjäisi kun tietäisi ettei tarvi nähdä, mutta viikkoja niin huh huh.

Jenniltä kyllä raukkamaisesti kun määräili vielä Tuulikin tekemään töitä kun tulivat kalasta. Olisi antanut Tuulikin levätä kun oli päivän muka touhunnut. Kyllä kalastus on leppoisaa ajanvietettä kotitöihin verrattuna.

Sen ymmärrän että Tuulikki jätettiin kotiin kun oli valitellut polveaan ja jonkun oli sinne jäätävä, niin miksi huonokuntoista ei kotiin jätettäisi, mutta olisi Jenni voinut sanoa että tekee mitä jaksaa kun muut nauttii palkinnosta. Joko polvi ei ole ollut kipeä ollutkaan tai sitten se ei ollut parantunut niinkuin väitti. Hyvä pokerin peluri niinhän itseään mainosti moneen kertaan.

Vierailija
1531/1577 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se sit sosiaalist taitoo ku jokaist haukkuu? vähättelee ja moittii? Ei tos ole kyl tiatookaa sosiaalist taidoist. Typerää ja ns junttimaista toimintaa tält Jennilt. Pilaa lopun eelämänsä.. Uskomatont mut hää on jo 28 vuatta. Elikkää pitäis olla jo aikuinee naine!!

Vierailija
1532/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin äitinä tai mummina tuollaista jälkikasvua kuin Jenni. En haluaisi työyhteisööni myöskään.

Vierailija
1533/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä ei ole mitään käytöstapoja. Hirvee nalkuttaja. Oli se emäntä tai ei, niin siellä se päsmäröi ja arvostelee muita. Ulos ja äkkiä! Sanni on hyvä! Marko on täysin kypsä Jenniin. On tullut äksöniä torppaan, kun alkaa tunteet kummeta. Hauskaa!

Vierailija
1534/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:01"]

Erittäin törkeästi puhui Tuulikista, ei minkäänlaista sivistystä tuolla naisella!

[/quote] Samaa mieltä! Tuskin on tuotantoyhtiö kehoittanut unohtaa hyvät käytöstavat. Jenni joutaa kotiin opettelemaan tavoille.

Vierailija
1535/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Markon kanssa paljosta samaa mieltä, vaikka omahyväisyytensä välillä puskee  läpi. Markolla on selvästikin elämän sivistystä ja taitoa käsitellä hankaliakin kanssaeläjiä. Ihan asiallisesti kertoo, mikä jurppii.

Vierailija
1536/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:22"]

Yäk, inhoan kaksinaamaisia selän takana puhujia. Rumasti haukutaan ja panetellaan. Toivottavasti edes tajuavat hävetä, kun katsovat itseään ohjelmassa.

[/quote] Juu, olen miettinyt ihan samaa. Jennin olisi hyvä nähdä jälkikäteen, että miten siellä tulikaan touhuttua. URPO!

Vierailija
1537/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:16"]

JENNI ! Älä kirjoita enää täällä!

[/quote]

Hei haloo, miten Jenni voisi kirjoittaa av:lle? Kuvitteletko, että siellä Farmilla on aikaa lukea vauvapalstaa? Eikä siel varmaan ole nettiäkään eikä omia puhulimia kai saa käyttää?

[/quote] Kuvitteletko, että Jenni on vieläkin siellä farmilla. No ei oo. Kesällä näyttivät olleen.

Vierailija
1538/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:41"]

Jennillä on tämän sarjan jälkeen mielenkiintoista työelämässä. Kuka hullu haluaa työyhteisöön tuollaista perusvalittajaa, jolle ei kelpaa mikään ilman järjetöntä valitusta.  Ja kun hän itse saa vastuuta niin herää eloon joku "nippelihitler".  Oikella farmilla sanottais, että sille tytölle ei kelpais "rukiinen pierukaan"

[/quote] Minä ainakin kierrän tuollaiset ihmiset kaukaa.

Vierailija
1539/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:16"]

JENNI ! Älä kirjoita enää täällä!

[/quote]

Hei haloo, miten Jenni voisi kirjoittaa av:lle? Kuvitteletko, että siellä Farmilla on aikaa lukea vauvapalstaa? Eikä siel varmaan ole nettiäkään eikä omia puhulimia kai saa käyttää?

[/quote] Ei ollut nettiä 1800-luvulla, ei. Vauvapalstakin tuli vasta 1900-luvulla.

Vierailija
1540/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin käytös on kuin työpaikkakiusaajan oppikirjasta. Eipä taida olla kovin hyvää meriittiä tuo farmi hänelle jatkossa. Kuka työnantaja haluaa tuollaisen myrkynkylväjän työyhteisöönsä?

Tunteeko joku Jennin?

Ketju on lukittu.