G: saitko anopilta lahjan? Mitä?
minä sain!
ulkotulen (yhden siis) kauniisti paketoituna :D
(päässä kaikuu lause: ajatushan se on tärkein, mutta jotenkin huvittaa silti )
Kommentit (42)
Ei yhtään meidän tyyliä, eikä ilmeisesti anopinkaan kun haluaa antaa pois...
Yleensäkin melkein kaikki hänen lahjansa on kaivettu jostain kaapin perukoilta, tavaraa jota ei itse tarvitse. Lapset saivat vanhoja kirjoja.
siis muillakin on nuukia anoppeja eikä vaan mulla :D
minä sain pannulaput
kiva että muisti vähistä rahoistaan. Liinallekin on ihan varmasti käyttöä, sopii sisustuksen / verhojen väriin ja on pöydällemme sopivan pituinen.
Vähistä rahoistaan osti, mitään ei olisi tarvinnut, olisi ostanut tuollakin rahalla vaikka maitopurkin.
Itse ostin kaksi marimekon pyyhettä ja kruunukynttilöitä.
Mä sain kivan romaanin, villasukat ja laukun jossa shampoo ja hoitoaine. Ja toisen laukun (avon) jossa käsivoide, kasvovoide ja jalkavoide. Juu ja sellasen onton enkelin jossa led-valo sisällä.
Mutta ollaankin anopin kanssa ihan parhaat kaverit ja tullaan loistavasti toimeen.
Meillä anoppi muistaa meitä kaikkia runsailla lahjoilla.
Mies sai paidan ja suklaata. Yhteisesti koko perheelle antoivat 500e..
4 kpl Marimekon kylpypyyhettä ja samaa sarjaa olevia käsipyyhkeitä 4 kpl. Kiva lahja koko perheellle. Lapsille oli lisäksi lelupaketit. Itse ostin anopille Kalevalakorun Talon sydän sarjan kaulakorun ja yhteiseksi appiukon kanssa Pentikin sydän torkkuhuovan.
Tänä vuonna sain pienen peilin, sellaisen parilla eurolla Tiimarista -tyylisen. Viime vuonna sain jonkun halpisripsivärin. Anoppi pitää mua ilmeisesti jotenkin turhamaisena, kun lahjoina on aina jotain ulkonäköön liittyvää...
lahjakortin 50 e, kirjan, sukat ja suklaata.
sellanen leopardikuvioinen pöytämallinen kello ja valokuvakehys, ei oikeen oo meitin tyyliä. mut anoppi on ostanu ku halvalla saanu, tyyliin halpahalli. :D
Ei tuu käyttöön, kirpparille menee.. meil on makkaris jo 3 kelloa..
Mä en oo koskaan ymmärtäny tollasta pakko ostaa jotain, olis antanu olla kokonaan. Ainoalle lapsenlapselleen osti muumi pussilakanasetin.
Se oli hieno!
sellasen kaikkein pienimmän aalto vaasin... sellaisen littanan, 50e rahaa, pörrösukat...
yhteiseksi tuli kaksi tyynyä ja tyynyliinat (hemtex)ja pitkä pölyhuiska (oli ajatellut olohuoneen korkeaatilaa katrto korkeus 3,5m)
mies sai 50e rahaa ja jotain muuta... en tullu kattoneeksi mitä sai
kuten myös lapsen isän kanssa. Kahdet sukat ja marmeladia. Nykyiseltä anoppiehdokkaalta en saanut mitään, kun en ole häntä vielä tavannutkaan.
Ex-anopin lahja oli kyllä yllätys vaikka hyvissä väleissä ollaan. En silti uskonut tai edes tajunnut että hän mullekin jotain antaa. :)
vaihtoehtoisiksi vinkeiksi tiettyjä lautasia tai paistinpannun. Sain molemmat vaihtoehdot, lisäksi vähän pientä henkilökohtaisempaa.
joka oli laitetu jouluiseen purkkiin.
sekä apelta rahaa yhteisesti koko perheelle.
Ylihintainen, melkein neljäkymppiä.