Mies tunnusti masturboivansa
säännöllisesti. Mutta missä välissä ja missä paikassa? Vessassako, aamulla kun itse meikkaan? Vai työpäivän aikana? Illalla, kun olen jo mennyt aiemmin nukkumaan. Ei suostunut kertomaan enempää. Valehtelikohan koko jutun?
Kommentit (10)
Vähän se vie 5min jos sitäkään.
Et kai ole miestäsi viideksi minuutiksi yksin jättänyt, hyin häpeä, sehän on heitteillejättöä.
Veikkaisin, että suihkussa...Mitäs sitten...Ei mua ainakaan kahden pienen lapsen äitinä kovin usein maita, niin onpahan ainakin turvallinen tapa purkaa "oloaan".
jos sitä kysyn. Ja minä oon tyytyväinen, että masturboi, sillä idiootimpaa musta olis pidätellä, kun halut ei just satu kohtaamaan.
Pojat vaan joskus yrittää tehdä tyttöihin vaikutuksen ronskeilla jutuilla.
Veikkaisin, että suihkussa...Mitäs sitten...Ei mua ainakaan kahden pienen lapsen äitinä kovin usein maita, niin onpahan ainakin turvallinen tapa purkaa "oloaan".
Kun olet kaupassa tai harrastuksissa. Ei siihen tuntitolkulla mene. Miksi sinun pitäisi tietää asia tarkkaan? En ihmettele yhtään, että pitää salailla. Kyllä parisuhteessakin joku yksityisyys saa olla.
Inhottaisi mennä "likaiseen" suihkuun, lattialla ja seinillä ties mitä
on oikea siemenlinko ja suihkuhuoneen katosta roikkuu kuivahtaneita roippeita...
mitä sitten? Se on kuule ihan normaalia