Tämä ketju on kauniille ja hoikille!
Mietittekö päivittäin että onneksi olen hoikka? Katseletteko itseänne peilistä ihaillen vai oletteko enemmän vain ajattelematta asiaa sen enempää?
Kommentit (7)
Löydän epäkohtia itsestäni kuten jokainen aina itsestään mutta kaikinpuolin olen ajatellut olevani onnekas kun omaan hyvät geenit enkä liho helposti ja olen hoikka. Joskus laittautuessani ajattelen että olen ihan kaunis!
mutta ostaessa vaatteita tai kulkiessa lapsen kanssa... jos saa kuulla, että " ei sulla voi oikeasti olla lapsia" jne. On myös kiva olla kesäisin hyvässä bikinikunossa ja silloin nautin siitä luontaisesta hoikkuudesta kyllä.
Ja kun istun minun ei enää tarvitse peitellä makkaroita mahassani kuten joskus muutama vuosi sitten!
ei ole selluliittia. Olen tyytyväinen vartalooni. Vatsaa hiukan pitäisi saada pienemmäksi.
Raskauskilot ovat jääneet miehelleni, minulta ne hävisivät joka kerta kahdessa kuukaudessa.
ei selluliittiä ja siitä olenkin onnellinen! Vatsa alkaa olemaan nyt sellainen että voi istua peittelemättä vatsaa. Lihakset käsivarsissa on hyvät eli juuri nyt olen tyytyväinen itseeni!
koska olen tuskalla ja vaivalla laihduttanut itseni tähän painoon. En halua lihoa taas.