Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Alva Elina Katariina ja Ariel Leo Johannes nimistä?

Vierailija
27.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai merenneidon. Eikä istu yhtään noihin muihin.

Vierailija
2/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kyseistä nimeä tavannut muualla kuin Pieni merenneito- elokuvassa. Joten enpä laittais ainakaan sitä nimeksi, en varsinkaan pojalle. Mielleyhtymä on liian suuri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tykkää Alvastakaan.

Vierailija
4/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olemme nähneet Pienen merenneidon ja tiedän, että kyseisessä leffassa Ariel on tyttö. Mutta meille Ariel on aina ollut pojan nimi.

ap

Vierailija
5/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ariel on tosiaan huomattavasti yleisempi Suomessa pojan nimenä. Ja maailmallakin taitaa Ariel Sharon tulla ihmisille yhtä paljon mieleen kuin merenneito Ariel. Tosiaan yleisemmin tietääkseni pojan nimi, tytöille on olemassa myös nimi Arielle.

Alva saisi mut herkemmin epäröimään, sillä yhdistän sen Thomas Alva Edisoniin, mutta sekin siis paljon yleisempi Suomessa tytön nimenä.

Mun mielestä siis kivat nimet, eivätkä liian yleiset.

Vierailija
6/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Arielista tulee Sharon mieleen, enkä minä ainakaan haluaisi lapseni muistuttavan häntä millään tavoin... Mieluummin melkein vaikka Adolf.

Vierailija
7/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mielletään niin vahvasti tytön nimeksi tällä hetkellä, olkoon totuus ihan tyystin toinen, sen uskon. Ja vaikka te tiedätte että näin on, eivät lapsen tulevat luokkakaverit ja tarhakaverit sitä varmaankaan tiedä ja on enemmän kuin todennäköistä että lasta siitä kiusataan. Vaikka toki tietenkin niin, että kiusaamiseen voi riittää vaikka väärän värinen pipo, mutta itse en haluaisi ainakaan tahallani lasta laittaa helposti kiusattavaan asemaan.

Tämä vain minun mielipiteeni. Alva on kaunis ja varmaan vielä aika harvinainen :) Tulee mieleen Marikin perheen kotiapulainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi