Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenenkään muun mies töissä lähes joka päivä aamusta iltaan ja joskus vielä viikonloppuisinkin?
27.12.2007 |
Miten jaksatte varsinkin jos on pieniä lapsia? Pystyttekö itse harrastamaan vai onko elämänne pelkkää kotitöitä ja lastenhoitoa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja sitten joskus vielä viikonloppunakin. Ihan tavalliselta tuo kuulostaa. En minä ainakaan juurikaan tunne sellaisia ihmisiä, jotka olisivat töissä vain 8 - 16. Mutta mun tuttavissa ei oikein olekaan ketään tavallista duunaria.
Mutta sitten asiaan. Mun mies on viikolla yleensä töissä kymmenisen tuntia, ja viikonloppuisin nelisen tuntia päivässä. Vapaata pitää about kerran kuussa 2 - 3 päivää. Kesällä viikko lomaa.
Mutta tuon olen kyllä tiennyt jo yhteen käytäessä, että tuota se tulee olemaan. Ja sitten toisaalta mies voi pompata jossain tärkeässä tilanteessa vaikka kesken päivän avuksi, jos lapsi pitää esim. viedä lääkäriin ja pienempää ei uskalla ottaa sinne lääkärihuoneeseen mukaan sekoilemaan.
Minä jaksan sillä, että meillä käy joka toinen viikko siivooja ja kerran viikossa lastenhoitaja päästämässä mut lenkille - samalla se tekee myös ruuan. Lisäksi lapset ovat 1 - 2 kertaa kuukaudessa kummassakin mummolassa, joko puoli päivää tai koko päivän. Silloin voin hoitaa omia asioitani tai vain rentoutua. Mummot suostuvat ottamaan lapsia hoitoon silloin tällöin, koska hekin tietävät tilanteen.