Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Millainen on HYVÄ mies?

Vierailija
27.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani on ihan hyvä mies, puutteita löytyy mutta enemmän hyveitä.

Vierailija
2/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellanen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä, uskollinen, rehellinen, huomioi julkisestikin, antaa ihanaa suuseksiä, taitava rakastaja, kirjoittaa runoja, siivoaa aina pyydettäessä, lähes aina hyvällä tuulella, aina valmis tekemään palveluksia, antaa minulle kaikkensa ja leikkii nytkin lapsen kanssa :).

Kolikon kääntöpuoli: kamala nössö!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on jotain vikaa

Vierailija
5/7 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, epäitsekäs, tekee kotitöitä, on aikuinen ja fiksu, kasvattaa lasta tasapuolisesti kanssani, on vapaa-ajat perheen kanssa, on kekseliäs sängyssä, ei viihdy baareissa, ei polta(joskus juo saunakaljan) jne.

Vierailija
6/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa huomioon ja kunnioittaa toista sellaisena kuin hän on; osaa toiselle vapautta (ei siis ole omistushaluinen tai kontrolloiva). On miehekäs ja vahva - luotettava sekä olemukseltaan, että käytökseltään. Hyvä rakastaja ;-). Tekee kotitöitä tasavertaisena naisen kanssa, osallistuu aktiivisesti kotielämään ja lasten kasvatukseen - HALUAA viettää paljon aikaa lastensa kanssa; ei kaiken maailman harrastusten parissa.

Hyvä mies tulee aika usein hyvästä kodista; miehen vanhemmat ovat onnellisesti avioliitossa x-vuodenkin jälkeen - miehellä on kestävän parisuhteen malli kotoa.

Minulla on tälläinen HYVÄ MIES, kyllä näitä löytyy. Mutta mistä hyviä naisia näille hyville miehille? Se sitten onkin jo pulmallisempaa.

Vierailija
7/7 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ja perheen parasta ajatteleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän