Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut elämäsi pahin krapula?

Vierailija
09.01.2014 |

Itselläni pientä heikotusta ja unettomuutta parin päivän ajan.

Mutta nyt olen kauhuissani katsonut miesystävääni. Veti muutaman päivän putken kirkasta viinaa.

Mies lopetti putken neljä päivää sitten, ja on vieläkin ihan krapulassa. Mm. jalat ei toimi kunnolla vieläkään, ei esim. pysty kävelemään kunnolla, erityisesti alamäessä alkaa jalat tärisemään niin, etteivät meinaa pitää päällä. On pakko pysyhtyä lepäämään, ettei kaadu.

Oksensikin pari päivää. Nyt kuulemma pyörryttää koko ajan, erityisesti kun kääntää päätään ja sydän muljahtelee. Missään asennossa ei ole hyvä olla, ei edes makuulla. Tärisee, vapisee ja hikoilee, vuoroin kylmä, vuoroin kuuma. Ei ole nukkunut neljään vuorokauteen kuin ihan pieniä pätkiä. Silloinkin näkee koko ajan jotain painajaisia. Ulosteessa kuulemma verta. Pelkään, että tuo saa vielä jonkun viinakrampin.

Olen yrittänyt painostaa menemään lääkäriin, jotta saisi tuohon jotain helpottavaa, muttei suostu. Kuinkahan pitkään tämä voi vielä jatkua?

Oletteko te joskus kuulleet näin pitkästä ja kamalasta krapulasta?

Kokemuksia tai mitä olette kamalasta krapulasta nähneet/kuulleet kaipailisin.

En tarvitse saarnaa miehen juomisesta enkä siitä, miksi olen hänen kanssaan. Kiitos.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin tequilaa-slämmereitä, eihän se edes maistu viinalta, kun se on vaan vaahtoa! Aivan armoton känni päälle. Musta aukko koko ilta ja yö.

Heräsin omasta sängystäni marraskuiseen aamupäivään. Ikkuna ollut auki koko yön vissiin ja makkarissa lämpöä varmaan 10. Ja se ikkuna vaan oli auki, kun en pysynyt nousemaan sängystä sulkemaan sitä! Verhot vaan heilahteli. Tärisin sängyssä kylmässä horteessa ja toivoin jotain ihmelämpenemistä! Ihme etten saanut jtn keuhkokuumetta siihen vielä!

Vierailija
62/123 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kloppina pääsin ihan viehättävän tytön luokse yökylään kostean baarissa vietetyn yön jälkeen. Yöllä kumpikin oli sen verran kännissä, että uni yllätti kun pehkuihin päästiin. Aamulla minulla oli niin huono olo, etten kyennyt ryhtymään lemmentöihin lainkaan vaan lähdin luikkimaan omalle asunnolleni joka oli onneksi noin kilometrin päässä. Yleensä nuorukaisena olin krapuloissani kiimaisimmillani, mutta tämä kerta oli poikkeus. Ei varmaan tarvitse mainita, ettei toista kutsua kyseiseen osoitteeseen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk putki Pattayalla, viimesestä kuukaudesta ei muistikuvia eikä edes valokuvia .

viikko diapamia ja sitten alkoi krapula helpottaan. ei voi sanoin kuvailla sitä olotilaa ja vielä kahen-kolmen viikon päästä kävely oli heikkoa .

nuo yhen illan tai vk-lopun kännäämisistä tuleet darrat ole mitään.

Vierailija
64/123 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, ettei minulla ole koskaan ollut krapulaa. Nuorempana join enemmän, mutta nykyään pari kolme lasia viiniä pari kolme kertaa vuodessa riittää sitä lajia. Mutta siis, en tiedä mitä on olla krapulassa. Ja kun tätä ketjua on lukenut, olen siitä pelkästään iloinen. Kukin tyylillään.

Vierailija
65/123 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh jengillä on tosiaan pahoja ongelmia, mitäs jos lopettaisitte juomisen ihan tosissaan. En moralisoi, mutta eikö tuo ala olemaan jo hullua touhua?

Vierailija
66/123 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!!

Vierailija
67/123 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt tehohoidosta yhden illan seurauksena. Sen jälkeen olen pysynyt "kohtuudessa".

N33

Vierailija
68/123 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku puoli päivää oksentelua pahin. Harvoin on onneksi krapulaa, ei ole sen väärti. En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset voi harrastaa juomisputkia tai juoda heti aamusta. Viiniä kyllä tykkään siemailla noin joka toinen viikonloppu, mutta ei niin paljoa, että tulisi krapulaa.

Vierailija
69/123 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kolmen viikon putkia, enkä ymmärrä miksi.

Aina ne päätyi katkolle josta sai helpotusta bentson muodossa.

Nyt vedän paljon järkevämmin, eli 1 päivä ja kivaa on.

Vierailija
70/123 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajaansa opiksi!

Vierailija
71/123 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoot oli ja illalla juotiin jotain talon isännän kotipolttoista viinaa, sitähän riitti.

Seuraavana päivänä en kyennyt liikkumaan ja pienikin hörppy vettä tuli heti ulos.

Kotiin pääsin sitten vihdoin loppupäivästä, ei ollut ihan maailman hehkein olo kyllä tuolloin.

Vierailija
72/123 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää raskaasti juomista aamusta yöhön asti. Sitten ei enää saattanut juoda. Oksetti mutta oksennusta ei tullut. Huimasi ja pyörrytti että piti vain makoilla. Pelkotiloja ja ahdistusta. Pahinta oli kuitenkin unettomuus. Kahteen yöhön en saanut nukuttua ollenkaan. Sitten vielä 2 yötä 2-4 tunnin unilla.

Alkoi olla jo aika epätoivoinen olo että plees antakaa minun nukkua. Alkoholi on aivan hel... rankka päihde. Sillä saa pään ihan järkyttävän sekaisin ja ne krapulat eli viekkarit on pahimmillaan hirveitä. En sentään kuollut krapulaan mutta sitäkin kuulemma tapahtuu. Siksi kait ne antaa pahimpaan rauhoittavia?

Vierailija
73/123 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh jengillä on tosiaan pahoja ongelmia, mitäs jos lopettaisitte juomisen ihan tosissaan. En moralisoi, mutta eikö tuo ala olemaan jo hullua touhua?

Tuollasia ongelmia on nimenomaaan niillä, jotka juo harvoin, mutta paljon. Ite vedän kännit monena päivänä viikosta, oon alkkis, mutta en kärsi paljon krapuloista enkä edes sekoile. Mun tässä kuitenki ennemmin pitäis varmaan lopettaa, kuin jonkun, joka kerran vuodessa vetää muutaman päivän putken?

Vierailija
74/123 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/123 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku puoli päivää oksentelua pahin. Harvoin on onneksi krapulaa, ei ole sen väärti. En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset voi harrastaa juomisputkia tai juoda heti aamusta. Viiniä kyllä tykkään siemailla noin joka toinen viikonloppu, mutta ei niin paljoa, että tulisi krapulaa.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä juomisen ja kellon yhdistelmää.

Jos juot aamu 7 kaljan, olet juoppo.

Jos juot klo 20 kaljan, olet sivistynyt siemailija ja elämästä nauttiva rentoutuja.

Miten ihmeessä kellon näyttämä voi tehdä moisen muutoksen?

Vierailija
76/123 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oltiin kaverin poikakaverin luona hesassa, saavuttiin  pe ja alettiin heti ryypätä. Tarkoitus oli olla siellä sunnuntaihin asti, lauantai-aamuna lemmenparille tuli kuitenkin riitaa ja poikakaveri heitti meidät klo 10 ulos. Oli niin paha olo etten pystynyt seisomaan tai kävelemään, istuin kerrostalon pihalla ja itkin. Kaveri oksensi vieressä ruusupuskaan ja joku nainen alkoi huutaa ikkunasta että soittaa poliisit. Lähdettiin kävelemään, ei tiedetty missä juna-asema on. Elettiin aikaa ennen kännyköitä.  Löydettiin kauppa, ostettiin limsaa ja roiskeläpät ja päädyttiin johonkin puistoon missä nukahdettiin. Oltiin osittain varjossa, mutta minulta paloi jalat polviin asti kun olivat olleet paisteessa nukkuessani ja kaveria pisti ampiainen otsaan. Voi jessus mikä reissu! Kaverilla sarvi otsassa ja minulla jaloista kuoriutui nahat. Takaisin mikkeliin kun päästiin, teki mieli suudella torin maaperää!

Vierailija
77/123 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokiossa heräsin vieraasta hotellista, vieressä alaston musta nainen .

En muistanu mitään,eikä kortsupapereita roskiksessa, ja siihena aikana olin kaiken lisäksi aika rasisti  nuita naisia kohtaan...

oli hieman kummallista.

Muuttui hieman elämä sitten , hyvään suuntaan. Ton naisenkin suhteen ja asenteiden.

Vierailija
78/123 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien 30v synttäreideni jälkeinen krapula, tuolloin joudun nimittäin ensimmäistä kertaa vastakkain sen totuuden kanssa että krapulat todella  pahenee keski-ikäisenä! Tulin kirjaimellisesti kontaten kotiin ja kiipesin sohvalle mihin sammuin, aamulla heräsin hirveään paleluhorkkaan ja luulin että mulla  on kuumetta.  Sitten alkoi oksettaa ja juoksin vessaan. Jalat tuntui kuin kumilta ja huimasi hemmetisti, seinistä tukea ja voivotellen  ottaen  vaapuin keittiöön. Mies tuli kysymään lasten hakemisesta mummolasta ja rääkäisin että et todellakaan hae vielä! Mieskin ihmetteli että mitä sä  oikein joit kun olet noin sairas?  Ryystin  litran Pepsiä ja horrostin  sohvalla huopien alla, mies kävi  kaupassa ja toi samalla sipsejä mikä helpotti vähän kun sai suolaista.  Vasta kello neljä iltapäivällä olin siinä kunnossa että annoin miehelle luvan hakea jälkikasvun pois mummilasta, mies oli valehdellut äidille minulla olevan kauhea  migreeni...

Vierailija
79/123 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan täällä kokeillut tätä tuotetta? Oli näköjään tuossa ylempänä jo aikaisemmin. Kai tätä nyt joku mammakin on testannut.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/lahteeko-talla-kankkunen-suo…

Vierailija
80/123 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyessä 30 vuotta krapulat ovat muuttuneet niin pahoiksi, että jo se motivoi olemaan juomatta. muutama tuoppi voi aiheuttaa sellasen perusdarran missä on vähän paha olo, kohtuullinen väsymys ja voimattomuus, kova nälkä tai ei yhtään nälkä ja ehkä panettaa.

Pahimmat krapulat: Festarit. En ollut kai sitä ennen ollut sellaisilla isoilla perus önnönnöö festareilla missä oli hitosti ihmisiä leirinnässä 3 päivää tai jotain sinne päin määrä. Olin sellaisessa opiskelijaporukassa missä kaikki joo viinaa ja sitä oli jotenkin koko ajan tarjolla. Mulla oli tuohon aikaan ja usein muulloinkin tapana ahnehtia alkoholia kun sitä oli tarjolla, ja olin ihan perseet 247

Kun lähdin kotiin niin aloin kuulla harhoja niin että toimintakykyni heikentyi niitä paetessa

Kuulin ihan tosi kovalla musiikkia. Pääsin jotenkin junaan ja istuin siellä vaan hikisenä väistellen isoja ötököitä mitkä kuulin päässäni :DD huh huh. En oo kuullut sitä ennen ääniä

Oon useasti myös käyttänyt koko päivän vaan oksentaen jotain 9 tuntia putkeen ihan myrkyttyneenä, en oo pystynyt juomaan vettä pisaraakaan ja sydän on alkanut nykiä ja muljua

Hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan