Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku käynyt Jyväskylän Oralissa? Minkälaisa hammaslääkäreitä siellä on?

Vierailija
27.12.2007 |

Voisitko suositella jotain heistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten otti päähän kun vein lapset sinne tavalliseen hammastarkastukseen, kun ei ole hoitajia, lkri teki tarkastuksen, hintaa 45e per lapsi, aikaa noin 1 minuutti 30 sekuntia per lapsi. Oli niin kallista että nyt boikotoin paikkaa.

Vierailija
2/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kunnallisella saa ilmaiset tarkastukset??? ja hyvät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös siis yleensäkin kallis paikka?



ap



kiitos vastauksistanne

Vierailija
4/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä esim. Ritva Myllykangas on tosi hyvä lääkäri. Loistava myös lasten kanssa vaikka ilmeisesti etsit itsellesi hammaslääkäriä?



Korvalääkäri Seppo Kuttila on myös loistava jos sellaista apua joskus tarvitsee. Ehdottomasti kaupungin paras, ellei koko Suomen :) Yksityislääkäritkin suosittelee Kuttilaa kun tulehduksia on ollut useita ja epäillään kierrettä. No, tämä meni vähän sivuun.

Vierailija
5/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa ihmisten kategorisoiminen olisikin noin yksinkertaista.

Vierailija
6/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan itselleni hammaslääkäriä, kunnalta ei apuja saa, tai jos saa, niin puolen vuoden jonotuksen jälkeen. Olen hieman hammaslääkärikammoinen, joten etsin sellaista hyvää lääkäriä, joka ei suhtaudu ylimielisesti mm. puudutuksen tarpeellisuuteen.



ap