Mitä lahjaksi ristiäisiin kun ei ole kummi? ov
Eli siis siskon tytön ristiäisiin olemme menossa ja meistä ei tule kummeja. Jotain haluaisimme tietysti viedä, mutta ei älyttömän kallista. Mikä olisi hyvä lahja?
Kommentit (10)
siis kultainen vauvaketju. Meillä nyt käytössä ja lapsi 3v. Ja pois ei saa ottaa edes kylvyssä.
Eli siis ne kultaiset korut, kummilusikat jne.
Itse ollaan viety lähinnä käyttötavaraa; vaatetta, joku lelu, nätti pyyhe- tai lakanasetti - muumiastioita on tuotu meidän lapsille myös. Myös kaunis kehys tai valokuva-albumi on yleinen lahja tai vaikkapa joku lasinen suojelusenkeli ikkunaan... Itse ollaan viety myös vaippapaketti, mutta aina jonkun muun lahjan lisäksi - ei yksistään! :o)
johon voi kirjoitella lapsen tekemisiä ja sanomisia ym..
Esim. kulta-aika lapsuuden ym...
Tytölle se mielestäni varsinkin sopii. Ja niitä on jos jonkinlaisia ja melkein millä sävelmällä tahansa. Voi sitten isompana säilytellä siellä esim koruja:)
Mielestäni ristiäislahjan pitää olla sellainen joka muistetaan, ei käyttötavaraa. Veljeni, ei kummi, osti tuon kaulaketjun ja se oli todella hieno juttu. Kummit toivat sitten lusikan ja valokuvakehykset, niitä olin toivonutkin.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja tekee kuinka parhaaksi näkee.
ja muut vieraat voivat sitten tuoda jotain muuta tarpeellista käyttökamaa, kirjan (tai vauvakirjan), vaatetta tai lelua. Me ei osattu edes odottaa että muut kuin kummit toisivat mitään lahjoja ristiäisiin kun muutenkin olivat jo tuoneet tuomisia tullessaan katsomaan vauvaa. Saatiin heiltä kirjaa, vaatetta ja muumiaterimet. Hyviä lahoja kaikki!
kun ihmiset toi ihan bodyja ja potkareita, perusvaatteita. Ei mitään kallista, mutta kivaa ja käytännöllistä:)